چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : 83183
منبع : خبرگزاری فارس

استارت انقلاب قم برای قهرمانی سوپر لیگ کاراته ایران

قم نيوز : کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم از امروز برای کسب مقام قهرمانی فصل 1398 رقابت‌های سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور استارت می‌زنند.
استارت انقلاب قم برای قهرمانی سوپر لیگ کاراته ایران
استارت انقلاب قم برای قهرمانی سوپر لیگ کاراته ایران
به گزارش قم نیوز باشگاهی که با یک نام بزرگ همچون غلامرضا دباغیان سال‌ها در کاراته ایران سازندگی کرده، از امروز در شروع دوره جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های کشور متشکل از استعدادها و نخبه‌های کاراته قم برای کسب مقام قهرمانی به میدان می‌رود.

غلامرضا دباغیان نزدیک به دو دهه مسوولیت هدایت تیم‌های ملی کاراته ایران در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته را بر عهده داشته و کاراته ایران با وی خاطرات خوب و خوشی دارد، مربی ارزنده‌ و مطرحی که اکنون شاگردان خود در باشگاه انقلاب را به بزرگترین آوردگاه کاراته ایران یعنی سوپر لیگ این رشته آورده است.

نخستین هفته از فصل جدید پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور از امروز چهارشنبه هشتم آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌های مدعی در دو گروه به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران تلاش برای قهرمانی را استارت می‌زنند، در شرایطی که باشگاه انقلاب قم در گروه نخست مقدماتی جای گرفته است.

با توجه به قرعه‌کشی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون کاراته، ‌در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم‌های باشگاه انقلاب قم، پاس ناجا، ویزا کامفورت شیراز، هیأت‌ کاراته البرز، وین‌تک و رعد پدافند هوایی ارتش حضور دارند و دو تیم برتر این گروه در پایان مرحله مقدماتی به نیمه نهایی راه خواهد یافت.

کاراته‌کاهای باشگاه انقلاب قم در شروع این مسابقات دو مسابقه از هفته‌های اول و دوم پیش‌رو دارند و طبق برنامه در نخستین هفته رقابت‌ها باید به مصاف تیم پاس ناجا یکی از دیگر مدعیان قهرمانی بروند، ضمن اینکه دومین مسابقه انقلاب قم برابر تیم ویزا کامفورت شیراز برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های حاضر در گروه دوم مقدماتی شامل اتحاد آذربایجان، دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت‌ کاراته زنجان، شهدای پاس ناجا، آوای رزم و گوجوریو سی‌واکای هستند که از این گروه نیز دو تیم مجوز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فصل 1398 سوپر لیگ کاراته ایران را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1sq4.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما