يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 83292
منبع : خبرگزاری فارس

شاگردان حسن‌زاده در تعقیب صدرنشین

قم نيوز : سوهان قم در شیراز برای به دست آوردن هشتمین پیروزی خود در بیست و یکمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به مصاف لبنیات ارژن فارس می‌رود.
شاگردان حسن‌زاده در تعقیب صدرنشین
شاگردان حسن‌زاده در تعقیب صدرنشین
به گزارش قم نیوز دیدارهای دور برگشت از مرحله مقدماتی فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران روز سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار حساس مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند، در حالی که سوهان محمد سیمای قم یک بازی مهم خارج از خانه پیش‌رو دارد.

شاگردان محسن حسن‌زاده که به لطف کسب هفتمین پیروزی خود در دیدار خانگی هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل مقاومت البرز اکنون به فاصله چهار امتیازی تیم صدرنشین مس سونگون ورزقان رسیده‌اند، در بازی‌های نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال موفق به شکست پنج بر صفر تیم لبنیات ارژن شده‌اند.

نماینده فوتسال قم از 14 بازی قبلی خود هفت پیروزی، چهار تساوی، سه باخت، 39 گل زده، 26 گل خورده، تفاضل گل مثبت 13 و 25 امتیاز کسب کرده و در حال حاضر تیم رده چهارم جدول رده‌بندی است، در شرایطی که با تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی تنها یک امتیاز اختلاف دارد و قابل جبران است.

تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس نیز که در نیم‌فصل نخست با میثم ایلانلو بازیکن قمی خود در سالن شهید حیدریان قم با پنج گل به سوهان محمد سیمای قم باخت، در نقل و انتقالات نیم‌فصل محمد بیضایی‌نژاد را از تیم سوهان به خدمت گرفت ولی ایلانلو را به تیم فوتسال حفاری اهواز داد.

شیرازی‌ها در حال حاضر با دو برد، سه تساوی، 9 باخت، 28 گل زده، 42 گل خورده، تفاضل گل منفی 14 و 9 امتیاز از 14 بازی قبل خود در مکان چهاردهم و آخر جدول 14 تیمی لیگ برتر جای گرفته‌‌اند، تیمی که با این شرایط گزینه اول سقوط به دسته پائین‌تر فوتسال باشگاه‌های ایران محسوب می‌شود.

بازی برگشت تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیمای قم و لبنیات ارژن فارس از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران راس ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه 14 آبان ماه در سالن شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود، سالنی که نماینده قم فصل گذشته در آن مقابل میزبان خود به برتری سه بر یک رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx0j.yt0sn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما