دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 83513
منبع : خبرگزاری تسنیم

همه مدیران استان قم در حوزه حمل و نقل مسئولیت‌پذیر باشند

قم نيوز : استاندار قم گفت: مهم‌ترین عنصر در کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد احساس مسئولیت در همه مدیران بوده و تا هر دستگاه فراتر از وظایف ذاتی و اداری خود عمل کند.
همه مدیران استان قم در حوزه حمل و نقل مسئولیت‌پذیر باشند
همه مدیران استان قم در حوزه حمل و نقل مسئولیت‌پذیر باشند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست شامگاه روز یک‌شنبه در هفتمین جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به اهمیت کاهش تصادفات در استان اظهار داشت: فوت حتی یک نفر به علت تصادف برای استان قابل‌قبول نبوده و باید برای تک‌تک اتفاقات ناشی از تصادفات احساس مسئولیت کنیم.

وی با ابراز نگرانی از افزایش تصادفات در یک ماه گذشته افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید جلسات شورای ترافیک به‌صورت تخصصی‌تر و با تفکیک دو سطح برون‌شهری و درون‌شهری برگزار شود.

استاندار قم با تأکید بر ارائه راهکارهای قابل‌اجرا و دقیق از طرف دستگاه‌های مرتبط بیان کرد: آمارها باید دقیق و پیشنهاد‌ها باید موردی مطرح شود تا بتوانیم سهم هر دستگاه را در کاهش تصادفات در نظر بگیریم.

وی با موافقت برای تشکیل کمیته آموزش، امداد و نجات و کمیته فنی رفع نقاط حادثه‌خیز تصریح کرد: باید همه ارگان‌های مرتبط وارد میدان شده و پلیس را در مدیریت نظم و حفظ ایمنی راه‌ها یاری کنند.

سرمست بر پیگیری مجمع سلامت نیز تأکید و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عنصر در کاهش تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری ایجاد احساس مسئولیت در همه مدیران بوده و تا هر دستگاه فراتر از وظایف ذاتی و اداری خود عمل کند.

وی تشکل جلسات تخصصی در حوزه برون‌شهری و درون‌شهری را در دستور کار قرارداد و افزود: گزارش جلسات تهیه‌شده تا بتوانیم راهکارهای عملی را در سطح استان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtieo.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما