سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 83528
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله علوی گرگانی:مسئولین باید دلسوزانه مشکلات جامعه را رفع کنند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان بیان کرد:افرادی که در خدمت نظام اسلامی هستند مراقب باشند حقی ناحق نشود و ناحقی حق نشود، به افرادی خدمت شما می‌رسند دلسوزانه خدمت کرده و حاجت مردم را روا کنید.
آیت‌الله علوی گرگانی:مسئولین باید دلسوزانه مشکلات جامعه را رفع کنند
آیت‌الله علوی گرگانی:مسئولین باید دلسوزانه مشکلات جامعه را رفع کنند
به گزارش قم نیوز آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی سراسر کشور که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت: انبیا و اولیای الهی برای آگاهی ما آمدند تا بدانیم حق و باطل چیست و چه اقداماتی انجام دهیم و ازچه کاری دوری‌کنیم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: خداوند می‌فرماید هنگامی‌که فرزندان از شکم مادران بیرون آمدند هیچ‌چیزی نداشتند ولی چشم و گوش و ابزار برای دریافت آیات الهی دادیم و قرآن و آیات برای تذکر است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد:در شنیدن آیات الهی دودسته هستند که دسته اول با شنیدن آیات الهی ایمان آن‌ها بالا می‌رود و برخی دیگر نیز لج بازی می‌کنند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه بیان کرد:امیرالمؤمنین(ع)فرمودند که در یک روز 70 پیامبر خدا را کشتند و دکان‌های خود را باز کردند بدون اینکه بگویند کاری کردند، خداوند صبر زیادی دارد و بازهم پیامبر فرستاد و این موضوع به خاطر علاقه خداوند به انسان است.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد:نعمت خدا را نباید جای ناجور استفاده کرد و با چشمان خود گناه نکرد، پیامبر(ص) به حارث یکی از اصحاب خود گفت که چگونه صبح کردی که گفت همراه با یقین، اعتقاددارم بهشت و جهنم الآن وجود دارد، رسول خدا به‌خوبی می‌دانست که حارث حقیقت می‌گوید، حارث گفت می‌ترسم چشمانم مرا به جهنم بکشاند و از شما تقاضا دارم از خداوند بخواهید من را به جهنم نبرد و چشمانم که وسیله گناهم است از من بگیرد و حارث نابینا شد.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در مسیر رضای الهی گفت: برخی انسان‌ها توقع بالایی دارند و می‌گویند که خدا ما را بهشت نبرد چه کسی را می‌برد، خداوند بنده‌هایی دارد که شب تا صبح سر به سجده دارند و در همه مواقع به یاد خداوند هستند.

مرجع تقلید شیعیان با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی خاطرنشان کرد:افرادی که در خدمت نظام اسلامی هستند مراقب باشند حقی ناحق نشود و ناحقی حق نشود، به افرادی خدمت شما می‌رسند دلسوزانه خدمت کرده و حاجت مردم را روا کنید.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfctdc.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما