چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : 83553
منبع : خبرگزاری فارس

37 فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم به روی پرده می‌رود

قم نيوز : رئیس انجمن سینمای جوانان قم با اشاره به اکران همزمان آثار سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه تهران در استان قم گفت: 37 فیلم این جشنواره در چهار بخش تجربی، پویانمایی، مستند و داستانی به روی پرده می‌رود.
37 فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم به روی پرده می‌رود
37 فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم به روی پرده می‌رود
به گزارش قم نیوز رضا ابوذر در حاشیه برگزاری جشنواره فیلم کوتاه تهران در قم اظهار کرد: امسال نیز همزمان با برگزاری این جشنواره در تهران، استان قم متقاضی اکران شد و 37 فیلم این جشنواره در استان به روی پرده می‌رود.

وی تصریح کرد: فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در چهار بخش تجربی، پویانمایی، مستند و داستانی به مدت دو روز در سینما آوینه قم به همت انجمن سینمای جوانان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و همکاری سینما آوینه اکران می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان قم از اکران همزمان آثار جشنواره‌های سینمایی در قم به عنوان یک اتفاق خوب یاد کرد و افزود: از آنجا که بسیاری از اعضای انجمن و علاقه مندان به فیلمسازی امکان سفر به تهران ندارند و تهران رفتن هم مشکلات خاص خود را دارد، بخش مهمی از این فیلم‌های جشنواره در قم اکران شده و به راحتی می‌توانند آن را تماشا کنند.

ابوذر افزود: با وجود اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم کوتاه تهران در استان‌ها برای انجمن سینمای جوانان ایران کار سخت و هزینه‌بری بود و منوط به دریافت اجازه از تهیه‌کنندگان این آثار بود اما در لحظات آخر این رویداد در استان‌ها نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: اگر انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری سازمان سینمایی بتوانند برای سال‌های بعد فیلم‌ها را سریع‌تر به استان‌ها ارسال کنند اتفاقات بهتری رخ خواهد داد و با تبلیغات شهری می‌توان، مخاطبان بیشتری را به تماشای فیلم‌های کوتاه دعوت کرد.

 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsk0j.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما