چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 83711
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دیگر استان‌ها در مواقع بحران در قم

قم نيوز : مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: نیاز است در مواقع بحران در زمینه اقدامات پیش از دفن اموات از ظرفیت استان‌های مجاور هم استفاده شود.
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دیگر استان‌ها در مواقع بحران در قم
لزوم بهره‌گیری از ظرفیت دیگر استان‌ها در مواقع بحران در قم
به گزارش قم نیوز علی‌اکبر رحیمی در پنجمین نشست کمیته آرامستان های کلانشهرهای کشور که در تالار همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ارتباط تخصصی که مدیریت بحران شهرداری با دو سازمان آرامستان‌ها و سازمان آتش نشانی دارد، پیشنهاد شد که مدیریت بحران شهرداری عضو افتخاری کمیته‌های این دو سازمان باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم افزود: مدیریت بحران شهرداری با حضور در کمیسیون آرامستان ها در جریان پروژه‌های این سازمان قرار می‌گیرد و در حیطه تخصصی  که یک نگرانی کل کشور را دارد بحث انتقال و تدفین متوفیان در مواقع بحران است که یکی از کمیته‌های اصلی ستاد بحران شهرداری‌ها محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه ظرفیت قم در جمع آوری و انتقال اجساد در مواقع عادی مورد بررسی قرار گرفته است، تصریح کرد: اورژانس قم اعلام کرده است که در طول 24 ساعت می‌تواند برای 300 متوفی گواهی تأیید فوت بدهد.

رحیمی اضافه کرد: در مواقع بحرانی صدور این مقدار گواهی تأیید فوت کفایت نمی‌کند و باید از ظرفیت استان‌های مجاور نیز بهره برد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjvaeo.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما