چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : 83878
منبع : خبرگزاری تسنیم

هیئت‌های اندیشه‌ورز «بیانیه گام دوم انقلاب» از سوی بسیج مداحان قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را مورداشاره قرار داد و گفت: این هیئت اندیشه‌ورز به موضوعات فرهنگی پرداخته و به‌صورت ماهیانه برگزار می‌شود.
هیئت‌های اندیشه‌ورز «بیانیه گام دوم انقلاب» از سوی بسیج مداحان قم برگزار می‌شود
هیئت‌های اندیشه‌ورز «بیانیه گام دوم انقلاب» از سوی بسیج مداحان قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز اکبر بختیاری اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 1500 نفر اعم از خواهر و برادر عضو بسیج مداحان استان هستند و برنامه‌های متنوعی در طول سال برای این عزیزان برگزار می‌کنیم.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم برنامه‌های این سازمان در طول سال را مورداشاره قرار داد و گفت: توانمندی مداحان و هیئات مذهبی و برگزاری نشست‌های بصیرتی ازجمله این برنامه‌ها هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد: برگزاری دوره توانمندسازی برای بانوان مداح، برگزاری دوره‌های بصیرت افزایی ویژه بانوان بسیجی، تجلیل از مدیریت‌ها و مجموعه پیشکسوتان مداح، سرکشی به خانواده‌های شهدای مداح، حضور در برخی از هیئات و مجامع ذاکرین اهل‌بیت(ع) و  تجلیل از آمران منکر مداح ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج هستند که اجرا می‌شود.

 مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم بیان کرد: با همکاری کانون یاران رضوی طرح « چهارشنبه‌های رضوی» در محلات استان برگزاری می‌شود که در هفته بسیج نیز انجام گرفت.

بختیاری افزود: این برنامه  به این صورت است که چهارشنبه‌های هر هفته در یک مسجد حضور پیدا می‌کنیم و بعد از قرائت زیارت امین‌الله و انجام سخنرانی به همراه خادم یاران، هیئت امناء و نمازگزاران به یکی از خانواده‌های معظم شهدا سرکشی می‌کنیم.

به گفته وی اکران فیلم برای خانواده مداحان و هیئات مذهبی  و همکاری سازمان بسیج مداحان با مسجد مقدس جمکران در اجرای دعای ندبه ازجمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج بوده است.

بختیاری تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در راستای تبیین گام دوم انقلاب را مورداشاره قرار داد و گفت: این هیئت اندیشه‌ورز به موضوعات فرهنگی ازجمله تبیین بیانیه گام دوم می‌پردازد.

مسئول بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم با بیان اینکه این برنامه هرماه یک‌بار برگزار می‌شود، ادامه داد: مقررشده یک کار علمی و پژوهشی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب به منظور تبیین رسالت مداحان و هیئات مذهبی در این بیانیه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdjj0j.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما