دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 84171
منبع : خبرگزاری فارس

تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح

قم نيوز : رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) گفت: این پژوهشگاه متولی تدوین متن‌های آموزشی برای نیروهای مسلح است و 700 متن آموزشی برای این نیروها تدوین کرده است.
تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح
تدوین 700 متن آموزشی برای نیروهای مسلح
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام حمید نگارش پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به تاریخچه پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) اظهار کرد: این پژوهشگاه وابسته به دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران است و قدمتی 40 ساله دارد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در جوار حوزه علمیه قم است و از ظرفیت‌های این حوزه بهره می‌برد، این پژوهشگاه آثاری در تزار نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی دارد و دارای ظرفیت پاسخگویی به نیازهای نیروهای مسلح است.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: این پژوهشگاه به دنبال تقویت گفتمان انقلاب اسلامی است و روزآمدسازی اطلاعات علمی پژوهشگران خود را دنبال می‌کند، پژوهشگران پژوهشگاه توانمندی علمی بالایی دارند.

نگارش پرهیز از کار تکراری را سیاست پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) دانست و تصریح کرد: این پژوهشگاه با مراکز پژوهشی دیگر ارتباط خوبی دارد و به دنبال هم افزایی با این مراکز است تا کار جزیره ای صورت نگیرد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) به دنبال مرزشکنی علمی در بحث علوم انسانی است، این پژوهشگاه معرفی دین خداوند را دنبال می‌کند و سایتی را برای پاسخ به شبهات راه اندازی کرده است.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: 30 هزار جلد در کتابخانه این پژوهشگاه موجود است و با خرید کتاب‌های جدید، منابع کتابخانه پژوهشگاه روز به روز تقویت می‌شود.

نگارش با اشاره به پروژه‌های بزرگ پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) اظهار کرد: تدوین کلان پروژه زندگی نامه داستانی شهدای روحانیت در این پژوهشگاه صورت گرفته است و این کلان پروژه در هفته پژوهش رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در سال گذشته به عنوان پژوهشگاه برتر در بین نیروهای مسلح در جشنواره امام علی(ع) معرفی شد.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: این پژوهشگاه به دنبال رونمایی از کتاب‌های صوتی خود در هفته پژوهش است و این کتاب‌ها در دسترس همه قرار می‌گیرد، برخی از این کتاب‌های صوتی در خصوص شهدای روحانیت است.

نگارش با اشاره به برنامه‌های پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) اظهار کرد: این پژوهشگاه در هفته پژوهش برنامه دیدار با مراجع عظام تقلید و علما و دیدار با روسای پژوهشگاه‌های استان قم را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) متولی تدوین متن‌های آموزشی برای نیروهای مسلح است و 700 متن آموزشی و 500 کتاب مطالعاتی و 150 طرح پژوهشی تدوین کرده است.

رئیس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) افزود: انتشارات این پژوهشگاه با عنوان زمزم هدایت آثار آن را منتشر کرده است، آثار پژوهشگاه در نرم افزاری به ناام زمزم هدایت موجود است.

نگارش با اشاره به تالیفات پژوهشگاه امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: تمام آثار تالیف شده توسط این پژوهشگاه به سفارش رده‌های نیروهای مسلح و سپاه پاسداران تالیف شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca66na.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما