سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : 84209
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی: رونق اشتغال جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات می‌دهد

قم نيوز : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید بیان اینکه با رونق اشتغال می‌توان جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات داد، گفت: امروز دشمنان از هر راهی برای آسیب زدن به کشور می‌شود و یکی از راه‌های برای ضربه زدن به کشور معتادکردن جوانان است.
رونق اشتغال جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات می‌دهد
رونق اشتغال جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات می‌دهد
به گزارش قم نیوز آیت الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار سردار مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر فعالیت‌های این ستاد را در کشور مهم و اثرگذار دانست و اظهار کرد: این ستاد در زمینه‌های گوناگون باید با جریان خانمان‌سوز مواد مخدر و اعتیاد مقابله کند.

وی یکی از علت‌های کشیده شدن جوانان به سمت مواد مخدر را بیکاری دانست و افزود: اگر جوان مشغول کار باشد دنبال این مسائل  نمی‌روند اما وقتی جوان بیکار شد در دام اعتیاد و مواد مخدر می‌افتد، برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد تا پیشگیری کند یعنی قبل از اینکه جوان مبتلا شود باید نیازهای آن را برطرف کرد.

این مرجع تقلید بیان اینکه با رونق اشتغال می‌توان جوانان را از ابتلا به اعتیاد نجات داد، اضافه کرد: امروز دشمنان از هر راهی برای آسیب زدن به کشور می‌شود و یکی از راه‌های برای ضربه زدن به کشور معتاد کردن جوانان است، آمریکایی‌ها به جای اصلاح روند افغانستان، آنجا را تبدیل به مرکز تولید مواد مخدر کردند.

وی ادامه داد: دشمن همواره می‌خواهد در همه بخش‌ها ضعیف باشیم، دشمن با تلاش برای ضعیف کردن جوانان ضعف کشور را دنبال می‌کند اما ما باید در مقابل به دنبال تقویت قدرت خود باشیم و اجازه ندهیم جوانان از دست بروند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان این که علمای شیعه مرزداران عقاید انسان در برابر دشمن هستند، ابراز کرد: همه وظیفه داریم که در برابر تجاوز دشمن به مرزهای کشور و جامعه در همه زمینه‌ها ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccoiq4.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما