سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 84213
منبع : خبرگزاری فارس

ارائه طرح های تشویقی به سرمایه گذاران در قالب «همایش سرمایه گذاری قم»

قم نيوز : دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم گفت: برای سرمایه گذارانی که در زمان برگزاری همایش سرمایه گذاری استان قم اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند، مشوق‌هایی همچون تخفیف در قیمت زمین مورد نیاز در نظر گرفته می شود.
ارائه طرح های تشویقی به سرمایه گذاران در قالب «همایش سرمایه گذاری قم»
ارائه طرح های تشویقی به سرمایه گذاران در قالب «همایش سرمایه گذاری قم»
به گزارش قم نیوز محمد حاجی زمانی امروز با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قم اظهار کرد: به دنبال دعوت از بانک‌های کشور و صندوق توسعه ملی به این همایش و امضای تفاهم نامه همکاری با آن‌ها برای زیرپوشش قرار دادن طرح‌های همایش هستیم.

وی ادامه داد: احداث نیروگاه‌های خورشیدی، احداث واحدهای اقامتی و هتل‌های پنج ستاره و تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام از جمله طرح‌های ارائه شده در همایش سرمایه گذاری استان قم است.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قم افزود: حتی اگر تعدادی از طرح‌های ارائه شده در همایش سرمایه گذاری استان به نتیجه برسد، نیاز استان قم در بحث اشتغال و درآمد و ارزش افزوده تا حداقل سه سال تامین می‌شود، البته در افق 50 ساله به دنبال به توسعه رساندن قم هستیم و هر سال جذب سرمایه گذاری به بخش تولید استان را دنبال می‌کنیم.

حاجی زمانی با اشاره به پهنه یابی در استان قم اظهار کرد: براساس پهنه یابی جغرافیایی و آمایش سرزمینی صورت گرفته در استان، نقاطی برای سرمایه گذاری مشخص شدند که این نقاط در همایش سرمایه گذاری ارائه می‌شود تا سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری، این نقاط را پس از کسب نظر مشاوران انتخاب کنند.  

 وی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم برای سرمایه گذارانی که در زمان برگزاری همایش سرمایه گذاری استان قم در این استان اقدام به سرمایه گذاری می‌کنند، مشوق‌هایی همچون تخفیف در قیمت زمین مورد نیاز سرمایه گذاران یا افزایش اقساط بازپرداخت قیمت این زمین در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxin6.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما