يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 84322
منبع : خبرگزاری فارس

غرب گراهای حاضر در عرصه سیاست برادر داعشی‌ها هستند

قم نيوز : استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه امام راحل در اواخر عمرشان بعد از پایان جنگ 10 مرتبه کلمه لیبرال‌ها استفاده کرده و کلمه منافقان را کنار آن گذاشته اند، گفت: امروز اگر بخواهیم کلمات امام را بگوییم باید بگوییم لیبرال‌ها و داعشی‌ها؛ غرب گراهایی که در جامعه ما در عرصه سیاست حضور دارند با داعشی‌ها خواهر و برادر هستند.
غرب گراهای حاضر در عرصه سیاست برادر داعشی‌ها هستند
غرب گراهای حاضر در عرصه سیاست برادر داعشی‌ها هستند
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در یادواره شهدا منطقه مصلای قدس با اشاره به اینکه کوتاه آمدن از امر حق و رفتار غیرعقلانی و روحیه سازشکارانه از ترس گمانه زنی مشکل آفرین است اظهار کرد: وقتی که حق بیاید باطل در جا نابود شده و فرصت جولان پیدا نمی کند و این قاعده حق است.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران موجب نابودی استکبار است ولی چرا استکبار در برابر ما دوام آورده بلکه به ما ضربه می زند این به دلیل وجود افراد سازشکار است.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: چه کسانی در جنایت‌هایی که علیه ایران و این مردم شده است، چه کسانی در 17 هزار شهید ترور؟ و چه کسانی در تحمیل جنگ تحمیلی و تحریم‌ها به ما شریک هستند؟

وی افزود: اگر بعد از دفاع مقدس جریان سازشکار و لیبرال حاکم نبودند ما تحریم نمی شدیم؛ چه کسانی در کشته‌های اخیر از مردم نازنین ما مقصر هستند؟ نمایندگان مجلسی که طرفدار دولت غربگرا هستند. دولت غربگرا فرق دشمن را با دنیا نمی فهمد می گوید با دنیا باید ارتباط داشته باشیم ولی مقصودش ارتباط با دشمن است.

پناهیان گفت: رئیس این دولت مردم ما را فریب داد و دروغ گفت که اگر مذاکره کنیم مشکل ما حل می شود و او در تاریخ محاکمه خواهد شد. باید از او سوال شود می دانستی که برجام ثمره ای ندارد یا خیر؟اگر نمی دانستی که نتیجه ندارد شایسته جایگاه سیاست ورزی نیستی و اگر می دانستی که خیانت کرده ای.

وی با اشاره به اینکه اهل جبهه حق باید محکم ایستادگی کنند تصریح کرد: نگوییم در راه خدا باید سختی کشید؛ اگر محکم و مقاوم در مقابل دشمن بایستیم راحت زندگی می کنیم.

این استاد حوزه گفت: اگر مجلس قوی و مقتدر داشته و به فکر رفاه مردم باشد؛ مجلس آینده شورای اسلامی این مردم حق دارند زندگی کنند و شایسته زندگی راحت هستند. اگر شما بر حق باشید و اهل جبهه حق بوده و در مقابل دشمن مقاوم باشید کمتر از یک سال زندگی راحت را به مردم هدیه می دهید.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی موجود وکیل الدوله هستند و بسیاری به اسم طرفداری همین دولت به مجلس راه یافته اند و البته افراد خوبی نیز در بین آنها هستند.

پناهیان گفت: اگر مجلس مقابل استکبار و یاوه گویی‌های سیاسیون غرب گرا مقاوم باشد خدا شاهد است که تحریم‌ها از بین رفته و دارایی مردم که به یک سوم کاهش یافت به جای خودش بازخواهد گشت.

وی یادآور شد: بعضی از سیاست مداران ما می گویند خدا راست نمی گوید و ما باید با کدخدا سازش کنیم؛ برخی سیاستمداران ما گفتند که آمریکا می تواند یک غلطی بکند که باید کمی در برابر آنها کوتاه بیاییم.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امام راحل در اواخر عمرشان بعد از پایان جنگ 10 مرتبه کلمه لیبرال‌ها استفاده کرده و کلمه منافقان را کنار آن گذاشته اند، افزود: امروز اگر بخواهیم کلمات امام را بگوییم باید بگوییم لیبرال‌ها و داعشی‌ها؛ غرب گراهایی که در جامعه ما در عرصه سیاست حضور دارند با داعشی‌ها خواهر و برادر هستند.

وی گفت: آمریکا در منطقه از داعشی‌ها حمایت کرده و در ایران از لیبرال‌ها حمایت کند؛ شورای نگهبان تا کی می خواهد مصلحت اندیشی کرده که به لیبرال‌ها و غرب زده‌ها صلاحیت بدهد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcirpav.t1a5r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما