دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 84509
منبع : خبرگزاری فارس

پذیرایی سوهان قم از فینالیست آسیا / بازگشت فالکائو و کوچ رشیدی

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در مهمترین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از نایب‌قهرمان فوتسال آسیا پذیرایی می‌کند.
پذیرایی سوهان قم از فینالیست آسیا / بازگشت فالکائو و کوچ رشیدی
پذیرایی سوهان قم از فینالیست آسیا / بازگشت فالکائو و کوچ رشیدی
به گزارش قم نیوز امروز دیدارهای هفته نهم از دور برگشت فصل 1398 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران به طور همزمان بین 14 تیم لیگ برتری در هفت شهر برگزار می‌شود و بدون شک مهمترین بازی‌ را تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و مس سونگون در قم برگزار می‌کنند.

نماینده قم امروز در حالی پذیرای مس صدرنشین خواهد بود که بعد از چند بازی ناکامی حالا در رده هفتم جدول قرار دارد، اگر چه مسوولان و کادر تیم، هدف‌گذاری امسال تیم را حضور در پلی‌آف اعلام کرده‌اند و محمد سیما تقریبا به خواسته خود نزدیک شده اما طرفداران فوتسال قم دوست دارند تا تیم محبوبشان در رتبه بالاتری قرار بگیرد و حرف‌های بیشتری در مرحله پلی‌آف داشته باشد.

 
3 غایب سرشناس در ترکیب شاگردان غیاثی

تیم سوهان محمد سیمای قم که برای سومین هفته سیدوحید غیاثی را به عنوان سومین سرمربی این فصل روی نیمکت خود می‌بیند، در مسابقه عصر امروز برابر تیم مس چند مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد زیرا هاشم فرج‌زاده به دلیل سه کارته بودن، محمد محمدحسین کوهستانی و جعفر نجفی نیز به دلیل مصدومیت غایبین نماینده قم هستند اما جدیدترین و عجیب‌ترین غایب نماینده قم سنگربان ثابت بازی‌های اخیر این تیم است.


کوچ سنگربان سوهان به کشور آذربایجان

حمید رشیدی سنگربان هفته‌های اخیر نماینده قم به یک باره راهی کشور آذربایجان شده و شنیده‌ها حاکی از این است که وی برای ادامه زندگی و بازی به این کشور کوچ کرده است، این در حالی است که باشگاه سوهان محمد سیمای قم هماهنگی رشیدی با باشگاه را رد کرده است و به نظر می‌رسد حالا محمد دهقان بعد از هفته‌ها دوری از دروازه، بار دیگر به جایگاه خود بازگردد.

 
بازگشت فالکائو به جمع سوهانی‌ها

اما خبر خوب برای قمی‌ها بازگشت دوباره سعید قاسمی بعد از هفته‌ها به تمرینات نماینده قم است، بازیکنی که به دلیل کیفیت بازی خود در سال‌های اخیر تماشاگران قمی وی را با فالکائوی کلمبیایی مقایسه کرده و همواره قاسمی را با این نام صدا می‌زنند، قاسمی امروز در حالی به میدان می‌رود که با تمام مشکلاتی که تیم قم با آن روبه‌رو هست اما باز هم انگیزه‌های وفایی مقابل تیم سابق و انگیزه‌های سایر بازیکنان در این بازی مهیج در حضور پرشور هواداران کار را برای هر حریفی سخت خواهد کرد.


سکوهای پر از تماشاگر مقابل نایب‌قهرمان آسیا

در سمت مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال 1397 و نایب‌‌قهرمان فصل 2019 جام باشگاه‌های آسیا با بازیکنان ملی‌پوش خود برای تداوم صدرنشینی در لیگ پای به میدان قم خواهد گذاشت، با این حال امروز هواداران  فوتسال قم سکوهای سالن دو هزار نفری شهید حیدریان را از ساعت 16 برای حمایت از نماینده قم مملو از تماشاگر خواهند کرد و یقینا روز زیبایی را برای فوتسال قم و کشور رقم می‌زنند، در حالی که بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی دو بردو به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcf1tdc.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما