يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : 84663
منبع : خبرگزاری تسنیم

امیرآبادی: مدیران چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی نگذارند

قم نيوز : عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری مدیران استان با سرمایه‌گذاران گفت: از مدیران استان می‌خواهیم چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی نگذارند.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مدیران چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی نگذارند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس: مدیران چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی نگذارند
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی فراهانی امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به سخت‌گیری‌های منابع طبیعی در زمینه حقوق عمومی اظهار داشت: به سرمایه‌گذاران که برای حل مشکلشان به ما مراجعه می‌کنند، می‌گوییم به دستگاه مربوط مراجعه کنید، اما در قم با سخت‌گیری مدیران و دستگاه‌های مربوطه مواجه هستیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر همکاری مدیران استان با سرمایه‌گذاران گفت: از مدیران استان چوب لای چرخ سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی نگذارند.

وی در ادامه با تأکید بر پایداری اشتغال افراد تحت پوشش کمیته امداد ابراز کرد: باید ابتدا، اشتغال مددجویان پایدار شود آنگاه پرونده افراد تحت پوشش کمیته امداد بسته شود، در استان‌های دیگر این‌گونه نبوده و بعد از پایداری شغل افراد تحت پوشش کمیته امداد، مسئولان اقدام به بستن پرونده‌هایشان می‌‌کنند.

امیرآبادی با بیان اینکه خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد به کمک‌های فرهنگی کمیته نیاز دارند، گفت: بستن پرونده‌های اشخاص زیرپوشش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به دنبال دارد که باید موردتوجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در مورد تراکنش‌های بانکی نیز اظهار داشت: بعضاً دیده می‌شود تراکنش‌های بانکی بر اساس اشتغال گرفته می‌شود که این کار اشتباه بوده و نباید این‌گونه باشد.

 وی در ادامه سفره‌های زیرزمینی مشترک استان قم با ساوه را مورداشاره قرارداد و گفت: اگر آب منطقه‌ای استان مرکزی به سفره‌های زیرزمینی و چاه‌های شهرستان ساوه ورود پیدا نمی‌کند،پس چرا باید ما حتی جلوی چاه‌های مجاز خود را می‌گیریم، وقتی استان هم‌جوار دست و دل بازانه با این موضوع برخورد می‌کند ما با تنگ‌نظری اقدام به بستن چاه‌های مجاز کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgw397.ak9t34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما