دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : 84707
منبع : خبرگزاری فارس

تعامل دستگاه های خدمات رسان و شهرداری دوسویه باشد

قم نيوز : رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به تعامل بسیار مطلوب شهرداری و شورای شهر با شرکت‌های خدمات رسان آب و برق در حوزه‌های مختلف گفت: این تعامل باید دوسویه باشد و آن‌ها نیز به وظایف خود در قبال شهر و شهروندان عمل کنند.
تعامل دستگاه های خدمات رسان و شهرداری دوسویه باشد/مخالفت شورای شهر با تولید ارز دیجیتال در شهرداری
تعامل دستگاه های خدمات رسان و شهرداری دوسویه باشد/مخالفت شورای شهر با تولید ارز دیجیتال در شهرداری
به گزارش قم نیوز مجید اخوان ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه در بخش سرمایه گذاری با وجود تلاش‌های انجام شده از برنامه عقب هستیم اظهار کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده به پیش بینی‌های برنامه جامه عمل پوشانده شود.

وی با اشاره به پروژه سرمایه گذاری مجتمع تجاری مسکونی در بخشی از عرصه یکی از بلوک‌های بلوار پیامبر اعظم اظهار کرد: در این پروژه 917 مترمربع زمین که مجموعاً 11 میلیارد تومان ارزش دارد و 3.4 میلیارد تومان هم برآورد صدور عوارض پروانه است و مجموعاً 14.4 میلیارد تومان آورده شهرداری بوده و سهم مشارکت کننده 6 هزار و 332 مترمربع بنا بالغ بر 23 میلیارد تومان است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: سهم طرفین در این پروژه 39 به 61 درصد است.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات رسانی به بهانه عدم احداث تونل مشترک شهری نمی‌توانند از وظایف خود در قبال تأمین زیرساخت‌های بلوار پیامبر اعظم سر باز بزنند اظهار کرد: تبلیغات زیادی انجام می‌شود که سرمایه گذاران وارد حوزه سرمایه گذاری در بلوار پیامبر اعظم شوند اما عدم تأمین زیرساخت‌ها در این زمینه مشکل ساز است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم با اشاره به تعامل بسیار مطلوب شهرداری و شورای شهر با شرکت‌های خدمات رسان آب و برق در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: این تعامل باید دوسویه باشد و آن‌ها نیز به وظایف خود در قبال شهر و شهروندان عمل کنند.

وی بیان کرد: اگر قرار است شرکت‌های خدمات رسانی به این شکل با شهرداری برخورد کنند پس شورای شهر و شهرداری هم می‌تواند مقابله به مثل کند و مصوبات تسهیل کننده برای این شرکت‌ها نداشته باشد.

وی همچنین با اشاره به لایحه اخذ مجوز تولید ارز دیجیتال تصریح کرد: شهرداری درخواست داشته که تولید ارز دیجیتال در راستای نیازهای شهر هوشمند داشته باشد، که در کمیسیون برنامه و بودجه کمی تردید در خصوص ورود شهرداری به این حوزه وجود داشت و در نهایت این مساله تصویب نشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfeedc.w6djxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما