چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 84759
منبع : خبرگزاری فارس

نبض درمان در دست پرستاران است

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نبض درمان در دست پرستاران است و این عزیزان با صبر و حوصله تمام مباحث مربوط به بیمار را دنبال کرده و می کوشند تا روند درمان به بهترین نحو دنبال شود.
نبض درمان در دست پرستاران است
نبض درمان در دست پرستاران است
به گزارش قم نیوز دکتر محمدرضا قدیر با حضور در بیمارستان فرقانی قم ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه پرستاران استان، در جشن روز پرستار این بیمارستان شرکت کرد.

وی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت زینب کبری(س) گفت: این بانوی گرامی در جریان کربلا حرکتی عظیم را رقم زدند و به عنوان الگو برای بانوان و همه جامعه مطرح هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با قرائت حدیثی از پیامبر(ص) گفت: آن حضرت می فرمایند که "هر کس یک شبانه روز بیمارى را پرستارى کند، خداوند، او را همراه با ابراهیم خلیل، برمی انگیزد و به سان برقى پُر درخشش، از صراط می ‏گذرد."

دکتر قدیر با تاکید بر جایگاه پرستاران گفت: پرستاری یعنی همدردی با بیمار و یک تداعی مثبتی است که با هر فردی با شنیدن نام پرستار ناخودآگاه یاد فداکاری های آنها می افتد.

وی تاکید کرد: نبض درمان در دست پرستاران است و این عزیزان با صبر و حوصله تمامی مباحث مربوط به بیمار را دنبال کرده و می کوشند تا روند درمان به بهترین نحو دنبال شود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccomq4.2bq0p8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما