يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۳۴
کد مطلب : 84882
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو مجلس خبرگان رهبری: انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیریم

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیریم، گفت: به لطف و یاری خدا این اقدام انجام می‌شود.
عضو مجلس خبرگان رهبری: انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیریم
عضو مجلس خبرگان رهبری: انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا می‌گیریم
به گزارش قم نیوز آیت الله محسن اراکی در تجمع عظیم جوانان مقاومت 120 کشور جهان به مناسب شهادت سپهبد سلیمانی در مصلی قدس برگزار شد، اظهارداشت: امروز روزی است که جبهه مقاومت باید کار دشمن در حضور در منطقه راش تمام کند و بر سلطه بی رحمانه و ظالمانه استکبار جهانی پایان دهد.

وی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت فقیه افزود: جامعه ولایی یعنی جامعه ای که از امر ولایت فقیه تبعیت کرده و ایثارگر باشد و از همه چیز خود در راه اطاعت از فرمان رهبری می گذرد.

نتیجه شهادت سردار سلیمانی از بین رفتن خوف از جامعه اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس از ولایت فقیه تبعیت کردند، نتیجه شهادت این دو شهید گرانقدر این است که خوف از جامعه اسلامی ریشه کن می شود و البته ما از آمریکا ترسی نداشته و نداریم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه امروز دیگر جبهه مقاومت هیچ ترسی از آمریکا و همدستان آمریکا ندارد، عنوان کرد: ما آمریکا را خواهیم کوبید و انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت.

هرمحاسبه ای که مبنای ترس از آمریکا باشد محاسبه غلط و خائنانه ای است

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه هرمحاسبه ای که مبنای آن ترس از آمریکا باشد محاسبه غلط و خائنانه ای است، گفت: ما سردار سلیمانی را از دست ندادیم که محزون باشیم بلکه سردار سلیمانی همانند دیگر شهدا همچنان در بین ما حضور دارد.

آیت الله اراکی بیان کرد: به ما می گویند با آمریکا مقابله نکنید ولی ما خدا را داریم و آمریکا این موضوع را بداند که در آینده بسیار نزدیک سلاح های ما دقیقا به هدف می خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انتقام خون سردار سلیمانی را از آمریکا می گیریم، عنوان کرد: موشک های ما به همان جایی می خورد که آمریکا پشیمان می شود و به لطف و یاری خدا این اقدام انجام می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: از امروز به بعد هم پیمانان آمریکا باید هواس خود را جمع کنند و باید با قدرت جبهه مقاومت کنار بیایند در غیر این صورت ضرر خواهند کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcj8oeo.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما