دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۶:۲۹
کد مطلب : 84932
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم در فکر بهترین قرعه پلی‌آف

قم نيوز : تیم سوهان محمد سیمای قم در دو هفته باقی مانده از مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دنبال بهترین قرعه پلی‌آف برابر حریفان صف‌آرایی می‌کند.
سوهان قم در فکر بهترین قرعه پلی‌آف / پول بلیط برای سفر به بندر نیست
سوهان قم در فکر بهترین قرعه پلی‌آف / پول بلیط برای سفر به بندر نیست
به گزارش قم نیوز تنها دو هفته دیگر به پایان دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال باقی مانده و فوتسالیست‌های تیم سوهان محمد سیمای قم برای به دست آوردن بهترین قرعه پلی‌آف، در دو دیدار حساس باید به مصاف تیم‌های آذرخش بندرعباس و شهروند ساری بروند.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از چهار هفته ناکامی که با سه باخت و یک تساوی همراه بود، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیروزی ارزشمندی در مقابل میهمان خود تیم حفاری اهورا کسب کردند و شانس خود را برای گرفتن جایگاه ششم جدول رده‌بندی و به دست آوردن یک قرعه مطلوب در پلی‌آف افزایش دادند.

سوهان محمد سیمای قم هم اکنون با کسب 35 امتیاز رتبه هفتم جدول رده‌بندی را در اختیار دارد ولی همچنان دارای شانس صعود به پلی‌آف به عنوان تیم ششم جدول است، تیمی که البته می‌توانست رتبه‌ای بهتر از این داشته باشد اما به دلیل تغییرات زیاد در کادر فنی و بازیکنان خود هم اکنون در مکان هفتم قرار دارد.

نماینده فوتسال قم در دو هفته باقی مانده از بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال یک دیدار خانگی برابر تیم شهروند ساری در هفته پایانی و یک بازی خارج از خانه در میهمانی شهرداری بندرعباس پیش‌رو دارد، مسابقه‌ای که باید روز سه‌شنبه در بندرعباس برابر آذرخش انجام دهد.

طبق برنامه سازمان لیگ دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر است روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم از ساعت 15 در بندرعباس آخرین بازی خارج از خانه این فصل را برابر تیم آذرخش برگزار می‌کند، در حالی که بازی رفت آنها در قم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده و آذرخش هم اکنون یکی از کاندیداهای سقوط به دسته پائین‌تر لیگ محسوب می‌شود و این بازی برای آنها حساسیت زیادی دارد.

در حالی که نماینده قم باید سه امتیاز این بازی را برای گرفتن رتبه ششم جدول به دست بیاورد، اما مشکلات مالی همچنان دغدغه بزرگ مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تیم سوهان قم است و شنیده‌ها حاکی از این است که شاگردان سیدوحید غیاثی حتی برای سفر به بندرعباس پول تهیه بلیط هم نداشتند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf01dc.w6djmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما