يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 85167
منبع : خبرگزاری فارس

سوهان قم میزبان بازی تشریفاتی / جدال با شهروند پیش از پلی‌آف

قم نيوز : تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در آخرین بازی خانگی خود از مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان یک بازی کاملا تشریفاتی است.
سوهان قم میزبان بازی تشریفاتی / جدال با شهروند پیش از پلی‌آف
سوهان قم میزبان بازی تشریفاتی / جدال با شهروند پیش از پلی‌آف
به گزارش قم نیوز بازی‌های بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران عصر امروز آخرین هفته مرحله مقدماتی خود را پیش‌رو دارد، لیگی که در آن 14 تیم حضور دارند و هشت تیم به مرحله پلی‌آف می‌روند، چهار تیم در جدول باقی می‌مانند و تیم‌های سیزدهم و چهاردهم آن به لیگ دسته اول سقوط می‌کنند.

در این شرایط حضور تیم‌های مس سونگون، گیتی‌پسند اصفهان، فرش‌آراء مشهد، شهروند ساری، ستارگان ورامین و سوهان محمد سیمای قم به عنوان تیم‌های اول تا هفتم جدول رده‌بندی در مرحله پلی‌آف قطعی شده است اما تکلیف تیم هشتم پلی‌آف از نتایج هفته پایانی و از بین تیم‌های حفاری اهواز و اهورا بهبهان مشخص می‌شود.

این در حالی است که سقوط تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به لیگ دسته اول فوتسال ایران قطعی شده و از بین تیم‌های اهورا بهبهان، آذرخش بندرعباس و ارژن شیراز یک تیم به دسته پائین‌تر خواهد رفت، در حالی که تیم‌های نهم تا دوازدهم در لیگ برتر برای فصل آینده باقی خواهند ماند.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم که با شکست عجیب و غیر منتظره چهار بر یک هفته قبل در میهمانی تیم آذرخش بندرعباس از رفتن به مکان ششم جدول رده‌بندی ناامید شد، با قطعی کردن رتبه هفتمی خود، در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر فوتسال از ساعت 17 امروز آخرین بازی خانگی را در مقابل شهروند ساری برگزار می‌کند.

دیدار دو تیم عصر امروز در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حالی برگزار می‌شود که سوهان محمد سیمای قم با کسب 35 امتیاز در مکان هفتم است و از این رتبه بالاتر نمی‌رود اما تیم شهروند ساری با 45 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده و در صورت پیروزی در بازی امروز و توقف فرش‌آراء مشهد احتمال صعود در جدول دارد.

انتهای پیام / 111
https://qomnews.ir/vdcguq97.ak9n34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما