دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : 85206
منبع : خبرگزاری ايرنا
سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری:

بازی کردن در مقابل تیم‌‎های فوتسال قم سخت است

قم نيوز : سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با اشاره به ویژگی‌های فوتسال استان قم گفت: همیشه بازی کردن در مقابل تیم‌‎های فوتسال قم سخت است.
بازی کردن در مقابل تیم‌‎های فوتسال قم سخت است
بازی کردن در مقابل تیم‌‎های فوتسال قم سخت است
به گزارش قم نیوز رضا لک پس از دیدار تیمش با تیم سوهان محمد سیمای قم از سری رقابت‌های هفته بیستم‌وششم (آخرین هفته) لیگ برتر فوتسال ایران در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان با بیان اینکه بازی خوبی را امروز شاهد بودیم، افزود: با توجه به اینکه حضور تیم ما در میان چهار تیم اول جدول مسجل شده بود، در این دیدار به بازیکنان جوان‌تر فرصت دادیم تا تجربه لازم را برای مسابقه‌های پلی‌آف کسب کنند.

وی ابراز امیدواری کرد تا در مرحله پلی‌آف اتفاق‌های خوبی برای این تیم رقم بخورد و سبب صعود آنها به مرحله بالاتر شود و نیز از فدارسیون فوتبال خواست تا از داوران باتجربه‌تر در مرحله پلی‌آف استفاده کنند.  

وی با بیان اینکه موقعیت‌های زیادی مقابل دروازه‌های هر ۲ تیم ایجاد شد، خاطرنشان کرد: کم‌تجربگی بازیکنان و استفاده نکردن از فرصت‌های به‌دست آمده در گلزنی، در این مسابقه موجب باخت ما شد.

سوهان محمد سیمای قم برابر تیم شهروند ساری استان مازندران در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت و هر ۲ تیم مذکور به همراه تیم‌های حفاری اهواز، ستارگان ورامین، سن‌ایچ ساوه، مس سونگون ورزقان، گیتی‌پسند اصفهان و فرش‌آرای به مرحله پلی‌آف راه یافتند.  

دور رفت مرحله پلی‌آف از ۲۶ دی‌ماه جاری شروع می شود و ساعت ۱۷ سوهان محمد سیمای قم در مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبان گیتی‌پسند اصفهان و همچنین در این روز شهروند ساری مهمان تیم ستارگان ورامین استان تهران است.     


انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaiuna.49nmw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما