سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 85710
منبع : خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله کعبی: معامله قرن طرح مذبوحانه ترامپ و نتانیاهو برای ماندن در قدرت است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع معامله قرن گفت: این طرح تلاش مذبوحانه ترامپ و نتانیاهو برای ماندن در قدرت است، ولی آن قدر وقیحانه طراحی شده است که حتی متحدان و هم پیمانان آنان با آن مخالفت کرده اند.
آیت‌الله کعبی: معامله قرن طرح مذبوحانه ترامپ و نتانیاهو برای ماندن در قدرت است
آیت‌الله کعبی: معامله قرن طرح مذبوحانه ترامپ و نتانیاهو برای ماندن در قدرت است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار مسئولین و کادر ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از بسیجیان دانشگاه‌های استان قم‌ اظهار داشت: رسالت بسیج دانشجویی در گام دوم انقلاب نیروسازی بر پایه تقویت جوانان مومن انقلابی، پای کار، دانا، توانا، بانشاط و امیدوار است.

وی افزود: نیروی بسیج قرار است ماموریت الهی و تاریخی ملت ایران در این 41 سال در جهت استقلال، آزادی، حکومت مردمی ارزش‌های اسلامی، پیشرفت تحقق عدالت، عزت و سربلندی ملت ایران را به سر انجام برساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نسل جوان باید در مقابل شیطنت‌های دشمن رویکرد مناسبی اتخاذ کند، باید در مقابل تحریم، اجرای اقتصاد مقاومتی، در مقابل جنگ نرم، تولید قدرت نرم و جهاد فرهنگی، در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن برای تغییر محاسبات مردم، جهاد رسانه‌ای و افزایش بصیرت و روشنگری مورد تاکید باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت جایگاه دانشجویان بسیجی ادامه داد: رسالت بسیج دانشجویی این است که بصیرت افزایی، گفتمان سازی، مطالبه گری، حضور در صحنه‌ها و مقابله با کاستی‌ها را پیش ببرد، جنگ امروز جنگ ایجاد ضعف و نا امیدی و تضعیف اراده هاست.

آیت‌الله کعبی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی جوانان اسیر مد و سبک زندگی غرب بودند و تکاپو و حرکتی نداشتند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به جوانان ما خودباوری، دین باوری، آزادگی حرکت و عزم و اراده، ابتکار و خلاقیت داد و جوان ایرانی فهمید که می‌تواند کاری کند.

وی با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی افزود: پیشرفت علمی و فتح میدان‌های دانش در سطح هماوردی ابرقدرت‌های دنیا از جمله برکات انقلاب است، در گذشته کشور ما وابسته به بیگانگان بود و سفیر انگلیس بر بالاترین شخص حکومت نفوذ و تحکم داشت و شاهنشاه کشور از خود اراده‌ای نداشت، امروز 41 سال است که ملت ایران برای خود تصمیم می‌گیرد و غرب و شرق نمی‌تواند به آن دستور دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی در مقابل آمریکا فوق‌العاده است و آمریکا از 40 سال پیش خود بسیار ضعیف‌تر شده است.

استاد حوزه علمیه موضوع معامله قرن را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: این طرح، تلاش مذبوحانه ترامپ و نتانیاهو برای ماندن در قدرت است، ولی آنقدر وقیحانه طراحی شده که حتی متحدان و هم پیمانان آنان نیز با آن مخالفت کرده‌اند.

آیت‌الله کعبی خاطرنشان کرد: در مقابل این طرح، مقام معظم رهبری ایده رفراندوم در فلسطین را مطرح کرده‌اند، رفراندومی که تمام مردم فلسطین از جمله آوارگان فلسطینی در آن شرکت داشته باشند و در این زمینه مواضع ایران روشن است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaw0na.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما