يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 85820
منبع : خبرگزاری فارس

معاینات عوامل اجرایی حج تمتع در قم آغاز شد

قم نيوز : معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاینات عوامل اجرایی حج تمتع در قم از 17 بهمن ماه سال جاری آغاز شد.
معاینات عوامل اجرایی حج تمتع در قم آغاز شد
معاینات عوامل اجرایی حج تمتع در قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، عبدالنبی بحرانی با اعلام این خبر عنوان کرد: با شروع ایام حج تمتع معاینات عوامل اجرایی و زائران همزمان با هم آغاز می شود.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان قم افزود: عوامل اجرایی شامل مدیران و معاونان و عواملی که خدمات به زائران ارائه می دهند است.

وی اظهار کرد: اولین گروه مدیران کاروان ها بودند و در حال حاضر نوبت روحانیون سراسر کشور که در قم ساکن هستند و شامل روحانی، معین و معینه در قم است، این افراد به این دلیل که مشکلاتی در مراجعه به شهرستان ها دارند در مرکز پزشکی هلال احمر قم معاینه می‌شوند.

بحرانی بیان کرد: این معاینات با دقت و وسواس بیشتری برای عوامل اجرایی انجام می‌شود و شامل آزمایش خون، خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، عکس، ریه، نوار قلب و حتی  در صورت نیاز، بهره گیری از مشاروه های تخصصی است.

وی خاطرنشان کرد: معاینات عوامل اجرایی قبل از ثبت نام زائران انجام می‌شود و پس از این مرحله نوبت زائران می رسد که زائران در نیمه دوم اسفند ماه معاینه خواهند شد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccx4q4.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما