يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : 85967
منبع : خبرگزاری فارس

پیش بینی افزایش آمار زائرین در ایام نوروز در قم

قم نيوز : معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم پیش بینی کرد آمار زائرین در استان در نوروز سال 1399 نسبت به نوروز سال 1398 افزایش یابد.
پیش بینی افزایش آمار زائرین در ایام نوروز در قم
پیش بینی افزایش آمار زائرین در ایام نوروز در قم
به گزارش قم نیوز یونس عالی پور با اشاره به حضور زائرین در قم در تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در نوروز سال 1398 حدود 13 میلیون نفر زائر به شهر قم آمدند و امسال انتظار افزایش رقم زائرین در تعطیلات نوروزی را داریم.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی بارش باران و وزش باد شدید در استان قم باید تدابیر لازم برای جلوگیری از وقوع مشکلات در استان در ایام نوروز اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: حدود 50 مرکز دانشگاهی در استان داریم و امکان استفاده از فضای این مراکز برای اسکان زائرین در صورت لزوم در ایام نوروز وجود دارد.

عالی پور ایام نوروز را زمان مناسب برای انجام کارهای فرهنگی دانست و تصریح کرد: در ایام نوروز صدها هزار زائر به قم می‌آیند و امکان انجام کارهای فرهنگی برای زائرین در این ایام در استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: فراهم آوردن رفاه برای زائرین در استان قم هدف مدیریت استان است و به دنبال  رفع نیازهای زائرین در این شهر در تعطیلات نوروزی هستیم، جلسات ستاد تسهیلات زائرین مربوط به ایام نوروز از آبان ماه شروع شد و شاهد به ثمر نشستن برنامه ریزی کمیته‌های مختلف در تعطیلات نوروزی خواهیم بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcefo8v.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما