سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : 86046
منبع : خبرگزاری مهر

آیت الله نوری همدانی: حفظ نظام اسلامی و استقامت در برابر دشمنان ضروری است

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید شیعیان حفظ نظام اسلامی و مقابله با دشمنان را ضروری دانست‌ و گفت: باید همواره برای مقابله با دشمنان مجهز باشیم.
آیت الله نوری همدانی: حفظ نظام اسلامی و استقامت در برابر دشمنان ضروری است
آیت الله نوری همدانی: حفظ نظام اسلامی و استقامت در برابر دشمنان ضروری است
به گزارش قم نیوز آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر دوشنبه در دیدار رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دست اندرکاران همایش ملی «مقاومت اسلامی از منظر قرآن کریم» که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه برگز ار شد، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را زبان حوزه دانست و افزود: علما در سه جبهه مقاومت کردند که یکی در عرصه تحصیل علم بود زیرا در صورت عدم مقاومت نمی‌توانستند در صدر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مقابله با دشمنان از ویژگی‌های علما بوده است که همیشه آن را مورد توجه قرار داده‌اند، اظهار داشت: جبهه دیگری که علما در آن مقاومت کردند، استقامت در برابر دشمن بوده است و برخی در این راه به شهادت رسیدند.

این مفسر قرآن کریم با اشاره به اخلاص، مقاومت و شجاعت سردار سلیمانی در نبرد با دشمنان، افزود: در کشور ایران امثال سردار سلیمانی بسیار است.

وی تصریح کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی و استقامت در مقابل دشمنان امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله نوری همدانی با تأکید بر ضرورت مجهز شدن در برابر دشمنان، گفت: باید با دشمنان مقابله کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله نقش بسیار مهم و مؤثری در محور مقاومت دارد، گفت: دشمن شناسی امری ضروری است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از سخنان خود دجال را آمریکا دانست و افزود: کلمه دجال وصف برای کسانی است که با کینه وارد میدان می‌شوند.

وی با اشاره به ضرورت شناخت دجال، تصریح کرد: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان زبان حوزه باید در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd9z0j.yt09o6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما