سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 86047
منبع : خبرگزاری مهر

همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجدساز در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : رئیس ستاد اقامه نماز استان قم گفت: همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجد ساز ۱۴ اسفندماه برای نخستین بار در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.
همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجدساز در قم برگزار می‌شود
همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجدساز در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد خامه یار ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در ستاد اقامه نماز قم برگزار شد، با اشاره به تشکیل شورای اقامه نماز در استانداری قم و تأکید بر فعالیت نمازخانه‌های بین راهی، افزود: در ایام نوروز در چهار سطح کارگروه نظارت و ارزیابی برای بازدید از نمازخانه‌های اماکن مختلف داریم که در سطح اول بازدید از هتل‌ها و اقامت گاه‌ها، سطح دوم بازدید از بوستان‌ها، خیمه‌های نماز و توقف گاه‌ها، سطح سوم بازدید از مدارس و اقامتگاه‌های ویژه نوروز و سطح چهارم بازدید از مجتمع‌های بین راهی است که در این طرح ۱۷۰ مجتمع بین راهی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های نوروزی از پنجم اسفندماه افزود: برای ایجاد نمازخانه‌های مناسب در بین راه فضای رقابتی ایجاد شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان قم بیان کرد: در ایام نوروز نماز جماعت با کمک شهرداری‌ها در پارک‌ها در دو نوبت ظهر و شب برگزار می‌شود، همچنین در اماکنی که مسافر بیشتری دارند نماز جماعت صبح نیز اقامه می‌شود.

وی گفت: بنا به دستور مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور کارگروهی با همکاری ۱۰ نهاد به منظور رفع خلأهای موجود در زمینه نماز در ایام نوروز تشکیل می‌شود.

خامه یار اظهار داشت: در زمینه اجلاس سراسری نماز با موضوع نماز و مدرسه تاکنون ۱۰۰ برنامه دانش آموزی برگزار شده و ۲۰۰ برنامه نیز تا پایان اسفندماه اجرا می‌شود.

وی گفت: همایش تجلیل از واقفین و خیرین مسجد ساز ۱۴ اسفندماه برای نخستین بار در جامعه مدرسین برگزار می‌شود که در دو سطح تجلیل انجام می‌گیرد نخست تجلیل از افرادی است که از ابتدا تا انتهای مسجدی را ساخته باشند که ۴۰ نفر شناسایی شده‌اند و در مرحله دوم نیز از کسانی که مساجد متعددی را توسعه داده‌اند و یا در مسجد سازی حامی بوده‌اند که تجلیل می‌شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcef78v.jh8pei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما