سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : 86052
منبع : خبرگزاری مهر

کارشناس هواشناسی قم: آسمان قم پنج‌شنبه بارانی می‌شود

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت چهارشنبه بارش باران در استان قم آغاز می‌شود و هوای روز پنجشنبه در برخی ساعات بارانی خواهد بود.
آسمان قم پنج‌شنبه بارانی می‌شود
آسمان قم پنج‌شنبه بارانی می‌شود
به گزارش قم نیوز محمد جواد ترابیان با بیان اینکه آسمان امروز قم صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد است، گفت: از اوایل امشب شاهد افزایش ابر خواهیم بود و هوای قم در روز چهارشنبه و پنجشنبه نیمه ابری تا ابری می‌شود.

وی تصریح کرد: از اواخر وقت چهارشنبه بارش باران در استان قم آغاز می‌شود و در روز پنجشنبه در برخی ساعات شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: از اواخر وقت پنجشنبه شاهد کاهش ابر و افزایش سرعت وزش باد هستیم و آسمان در روز جمعه صاف تا کمی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: سرعت وزش باد امروز و چهارشنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی، پنجشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و جمعه بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی است.

ترابیان گفت: حداقل دمای هوای امروز ۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۷ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز چهارشنبه سه درجه و حداکثر دمای هوا ۱۶ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز پنجشنبه ۶ درجه و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز جمعه چهار درجه و حداکثر دمای هوا ۱۹ درجه خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcauwna.49nim15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما