چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب : 86055
منبع : خبرگزاری فارس

مجلس یازدهم باید بر اساس «مکتب سلیمانی» حرکت کند

قم نيوز : کاندیدای منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم گفت: مجلس آینده باید بر اساس مکتب شهید سلیمانی و برای نجات ملت گام بردارد.
مجلس یازدهم باید بر اساس «مکتب سلیمانی» حرکت کند
مجلس یازدهم باید بر اساس «مکتب سلیمانی» حرکت کند
به گزارش قم نیوز علیرضا زاکانی که شب گذشته در جمع تعدادی از مردم و اعضای جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در مسجد امیرالمؤمنین قم سخن می گفت با اشاره به مؤلفه های مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: این مؤلفه ها را می توان در عقلانیت، شجاعت و تصمیم گیری درست و بهنگام خلاصه کرد، از این رو مردم هم باید نمایندگانی را روانه مجلس آینده کنند که عاقل، شجاع و اهل تصمیم گیری باشند تا این نمایندگان بتوانند مجلس را در رأس امور قرار دهند.

وی اضافه کرد: مجلس یازدهم در عین حال مجلس نجات ملت در برابر زیاده گویی های نظام استکبار و همچنین نجات ملت از افراد خودباخته داخلی و نجات از ناکارآمدی، فساد، فقر و تبعیض است.

زاکانی همچنین مجلس آینده را شایسته عنوان مجلس بابرنامه و به دور از روزمرگی دانست و گفت: مردم باید نمایندگانی را برگزینند که دارای برنامه باشند.

نماینده منتخب شورای هماهنگی اصولگرایان قم افزود: وقتی در این کشور به یکباره قیمت ارز به شکل ناگهانی افزایش می یابد، این به آن معناست که دولت در کمال بی انصافی دست در جیب مردم کرده و در عین حال، مال و اموال آنان را به یک چهارم کاهش داده است.

وی افزود: چرا باید فساد در این کشور به جایی برسد که سه برادر، 150 هزار میلیارد تومان یعنی بیش از سه برابر سهم دولتی پروژه های مسکن مهر بالا بکشند؟

زاکانی همچنین درباره حضور خود در انتخابات مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: این حضور به دلیل احساس ضرورت در چهار تغییر بود که یکی از آن ها، سرعت بخشیدن به سیر تکمیلی انقلاب اسلامی بر مبنای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و بسنده نکردن به حرف و شعار است.

وی تغییر ضروری دیگر را کارآمدسازی حکومت با تکیه بر نظام تقنینی متکی به حوزه ها و دانشگاه ها عنوان کرد و گفت: ضرورت دیگر نیز حل مشکلات زندگی مردم با تشکیل مجلسی است که حق مردم را از مسؤولان بگیرد و صدای رسای ملت باشد.

زاکانی ضرورت تغییر در استان قم و فعال سازی ظرفیت های مهم و بی نظیر را دلیل دیگر خود برای کاندیداتوری دانست و گفت: به زعم بنده، برخی در این سال ها تلاش داشته اند تا از روی عمد، قم را عقب نگاه دارند تا زیرساخت های این منطقه حساس و مهم، توسعه پیدا نکند.

نامزد نمایندگی مردم قم در مجلس یازدهم در پایان سخنان خود تأکید کرد: ما به دنبال آن هستیم تا حاکمیت مدیریت جهادی در استان قم محقق شود.

وی افزود: همچنین با همکاری آقایان امیرآبادی و ذوالنور به دنبال آن هستیم تا در امر ارتباط با مردم بویژه ارتباطات مسجدمحور، تحولی در چهار سال آینده شکل بگیرد.

زاکانی در ادامه بیان کرد: رویکرد دیگر ما نیز این خواهد بود که با استفاده از ظرفیت نخبگانی قم و حوزه علمیه، پشتوانه ای قوی برای نمایندگان این شهر شکل بگیرد.

وی در پاسخ به پرسش یکی از حضار درباره زندگی خود در قم نیز بیان کرد: بنده سال هاست که در قم زندگی کرده ام و ان شاء الله در آینده نیز در این شهر خواهم ماند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcdkz0j.yt09k6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما