دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 86199
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس سازمان صمت قم:

طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۹ در قم اجرا می‌شود

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: طرح نظارتی ویژه ایام نوروز از اول اسفندماه ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ برای نظارت بر عرضه کالایی و خدماتی در قم اجرا می‌شود.
طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۹ در قم اجرا می‌شود
طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۹ در قم اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی اظهار داشت: با توجه به افزایش تقاضای عمومی که در ایام پایانی سال وجود دارد هر ساله با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی مصرف کنندگان و پیشگیری از تخلفات احتمالی، طرح ویژه نوروز اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این طرح گزارش‌های مردمی که از طریق ستاد خبری به صورت تلفنی و حضوری دریافت می‌شود رسیدگی و هم‌چنین بررسی دقیق و کارشناسی طرح نظارتی ویژه ایام نوروز اجرا می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: در بخش کالایی نظارت ما شامل کالاهای اساسی و ضروری مردم که در ایام پایان سال بیشترین تقاضا را دارند ازجمله گوشت قرمز، حبوبات، لبنیات، گوشت سفید و هم‌چنین میوه به ویژه میوه طرح تنظیم بازار و آجیل و خشکبار هم‌چنین شیرینی‌ها، پوشاک و کیف و کفش مواد شوینده و روغن موتور ماشین است.

رصد تخلفات شرکت‌های مسافربری و مراکز سیاحتی و رستوران‌ها

وی در بخش دیگری از سخنان خود از شدید نظارت‌ها بر شرکت‌های مسافربری هوایی و زمینی خبر داد و بیان کرد: در بخش خدماتی هم نظارت بر شرکت‌های مسافربری زمینی و هوایی و دفاتر فروش آن‌ها صورت می‌گیرد هم‌چنین شرکت‌های حمل و نقل شهری و درون شهری و اماکن تفریحی، فرهنگی و سیاحتی، زیارتی و غذاخوری‌ها و رستوران‌ها در تیر رس نظارت و رصد طرح ویژه نوروز خواهند بود.

به گفته سیجانی، نظارت ویژه بر مراکز نگهداری کالا و سردخانه‌ها و انبارها و بررسی میزان موجودی انواع کالاها به ویژه کالاهای اساسی از دیگر برنامه‌های همکاران ما در معاونت بازرسی و نظارت و اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های مرتبط مانند اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و هم‌چنین مرکز بهداشت و اداره کل تعزیرات حکومتی در ایام نوروز است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccosq4.2bqeo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما