سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 86483
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
کرونا را شکست می دهیم؛

ضدعفونی آثار تاریخی قم برضد ویروس کرونا

قم نيوز : مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم از ضدعفونی آثار و ابنیه تاریخی قم برای جلوگیری از بیماری کرونا خبر داد.
ضدعفونی آثار تاریخی قم برضد ویروس کرونا
ضدعفونی آثار تاریخی قم برضد ویروس کرونا
به گزارش قم نیوز بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم،حمید یزدانی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم امروز دوشنبه ۱۲ اسفند ۹۸ از اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بیماری کرونا در این اداره کل خبر داد و گفت: برای جلوگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامت بازدیدکنندگان آثار و ابنیه تاریخی قم ضدعفونی می‌شود.

او  ادامه داد: با توجه به وجود بیماری کرونا در استان قم، ضد عفونی کردن ساختمان اداری و همچنین موزه‌ها و ابنیه تاریخی وابسته به این اداره کل در دست اجرا است.

یزدانی افزود: این اقدامات به منظور حفظ سلامت و ایمنی بازدیدکنندگان و همچنین مدیران و کارمندان پایگاه ها و آثار تاریخی و باستانی می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به ممنوعیت بازدیدهای گروهی از موزه ها و اماکن تاریخی گفت:  مقرر شد همکارانی که بیماری‌های خاص دارند و در مقابل این بیماری آسیب پذیر هستند در محل کار خود حضور نداشته باشند.»

بیش از ۳۵۰ اثر ثبت ملی شده دراستان قم وجود دارد، آثار کشف شده در برخی از مکان‌های تاریخی از جمله تپه قلی درویش قدمتی ۷ هزار ساله دارد.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcip5av.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما