پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : 86584
منبع : خبرگزاری مهر
در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

اجازه آیت الله سیستانی به اختصاص نصف سهم امام به مقابله با کرونا

قم نيوز : دفتر آیت‌الله سیستانی در قم، در اطلاعیه‌ای اختصاص نصف سهم مبارک امام(ع) به تسکین آلام بیماران و پیشگیری از ابتلای مردم به ویروس کرونا را مجاز دانست.
اجازه آیت الله سیستانی به اختصاص نصف سهم امام به مقابله با کرونا
اجازه آیت الله سیستانی به اختصاص نصف سهم امام به مقابله با کرونا
به گزارش قم نیوز در اطلاعیه دفتر آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی در قم، آمده است: اکنون و در این هنگامه شگفت که جهان با بیماری «کرونا» درگیر و به ویژه جمهوری اسلامی ایران نیز به این «ابتلاء» دچار شده، از مؤمنان انتظار می‌رود؛ صبوری پیشه کرده و توصیه‌ها و سفارش‌های پیشگیرانه وزارت بهداشت را به عنوان مسئول اصلی رویارویی با این جریان و دیگر مسئولان را جدی گرفته و بدان عمل کنند.

این اطلاعیه حاکی است: بی گمان التجاء و تضرع به درگاه الهی و توسل به خاندان عصمت و طهارت (ع) از جمله مهم‌ترین عوامل رهیدن از این هنگامه دشوار است.

در این اطلاعیه بیان شده است: رعایت حال مبتلایان و هرگونه مساعدت به آنان برای تسریع بهبودی و تسکین آلامشان مرضی خداوند متعال است و مؤمنین مجازند نصف سهم مبارک امام (ع) را در این راه و نیز پیشگیری از ابتلای مردم به آن مصرف کنند.

اطلاعیه آورده است: از تمام پزشکان، پرستاران و تلاشگرانی که با تمام توان و از دل و جان در جهت سلامت مردم عزیز در حال مبارزه با این ویروس فراگیر هستند، تشکر می‌نمائیم و از خداوند علیم و حکیم سلامت و توفیق برای ایشان مسالت داریم.

در پایان این اطلاعیه تصریح شده است: ضمن سفارش به شکیبایی و هوشمندی، برای بیماران عزیز شفای عاجل و درگذشتگان رحمت و غفران الهی مسئلت می‌نمائیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaymna.49nia15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما