دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 86645
منبع : خبرگزاری فارس

عده‌ای به دنبال ترویج قم‌هراسی هستند

قم نيوز : فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم از توزیع بیش از 180 هزار بسته بهداشتی با مشارکت سپاه در مناطق محروم شهر قم خبر داد.
توزیع 180 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم قم/عده‌ای به دنبال ترویج قم‌هراسی هستند
توزیع 180 هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم قم/عده‌ای به دنبال ترویج قم‌هراسی هستند
به گزارش قم نیوز سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که پیش از ظهر امروز در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد،  با اشاره به راه‌اندازی مرکز قرنطینه کرونا با همکاری سپاه در قم اظهار کرد: این مرکز با 700 تخت در مرکز مراقبتی یاوران مهدی فعال شده و افرادی که در حال بهبود وضعیت بحرانی را سپری کرده‌ و روزهای پایانی قرنطینه را طی می‌کنند، در آن بستری می‌شوند.

وی با تاکید بر به کارگیری تمام ظرفیت ها و امکانات نیروهای مسلح و سپاه برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت در مقابله با کرونا تصریح کرد: همچنین مجوزهای لازم برای تولید ماسک در قم هم اخذ و پارچه مورد نیاز خریداری شده است تا تولید این کالای مورد نیاز مردم انجام شود.

فرمانده سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع) اظهار کرد: تولید ماسک‌های مورد نیاز مردم از امروز با 40 چرخ خیاطی آغاز شده و در سه شیفت تولید در راستای تامین نیازهای بهداشتی مردم انجام می‌شود.

وی از توزیع بیش از 180 هزار بسته بهداشتی با مشارکت سپاه در مناطق محروم شهر قم خبر داد و با اذعان به اینکه سومین مرحله اقلام بهداشتی توسط گروه‌های جهادی و مردمی در قالب 40 هزار بسته توزیع شده است افزود: یکی از لازمه‌های مقابله با گسترش بحران و کنترل کرونا در شهر و کشور استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

شاهچراغی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی به ویژه برای تامین اقلام وسایل بهداشتی، ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی و همچنین مقابله با شیوع کرونا بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت گروه‌های مردمی که آماده کمک به کاهش بحران خصوصا در ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی هستند باید تسهیل شود.

وی با تاکید بر اینکه عده‌ای با شیطنت‌های رسانه ای به دنبال ترویج قم‌هراسی هستند تصریح کرد: رسانه‌ها باید وارد میدان شده و این فضای قم‌هراسی که توسط عده‌ای به صورت عامدانه در حال گسترش است را بشکنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciwqav.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما