دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۴
کد مطلب : 86664
منبع : خبرگزاری فارس

تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای مدیریت بحران برای آگاهی‌بخشی به مردم

قم نيوز : استاندار قم از تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای مدیریت بحران برای آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص کرونا و قرنطینه خانگی خبر داد.
تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای مدیریت بحران برای آگاهی‌بخشی به مردم
تشکیل اتاق فکر رسانه‌ای مدیریت بحران برای آگاهی‌بخشی به مردم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه جنس بحران کرونا از دیگر بحران‌ها متفاوت است اظهار کرد: به همین خاطر صلاح را بر این دیدیم که اطلاع رسانی در خصوص وضعیت بیماری به طور کامل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی باشد و این مساله امروز به عنوان یکی از نقاط مثبت مدیریت بحران در قم مطرح است.

وی با اشاره به فعال‌شدن شورای اطلاع‌رسانی استان خاطرنشان کرد: ما هیچ مرزبندی در مدیریت بحران نمی‌شناسیم چرا که این بحران دامنه همه را گرفته پس همه باید کنار هم باشند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه به محض اینکه نخستین نمونه مثبت کرونا در قم شناسایی شد با تمام مسائلی که بود اعلام رسمی صورت گرفت گفت: با وجود اینکه انتخابات در پیش بود ما هم اعلام رسمی کرونا را انجام دادیم و هم انتخابات را به خوبی برگزار کردیم.

وی با انتقاد از اقدام برخی افراد در احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم در شرایط فعلی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه قضائی با احتکارکنندگان به شدت برخورد خواهد شد و مماشاتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد.

استاندار قم با تاکید بر وجود همدلی و همکاری بین علما، مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه قم خاطرنشان کرد: اولویت مدیریت استان بر حفظ سلامت و امنیت اجتماعی و نیز هویت و اصالت قم در کنار بسترسازی تصمیمات کشوری در مقابله با بیماری کرونا است.

وی همچنین با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی در زمان بحران، خاطرنشان کرد: اتاق فکر متشکل از فعالان رسانه برای  بهره برداری مناسب از فضای رسانه ای به منظور آگاهی بخشی و قرنطینه خانگی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxmeo.uqemmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما