> لاریجانی درگذشت عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت | قم نیوز
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 86844
منبع : خبرگزاری ايرنا

لاریجانی درگذشت عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت

قم نيوز : رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله حاج سیدهاشم بطحایی گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
لاریجانی درگذشت عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت
لاریجانی درگذشت عضو مجلس خبرگان را تسلیت گفت
به گزارش قم نیوز «علی لاریجانی» روز دوشنبه در پیامی با ابراز تالم و تاثر از رحلت عالم فاضل و مهذب، آیت‌الله حاج سیدهاشم بطحایی گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری و از اساتید گرانقدر حوزه و دانشگاه، نوشت: وی سال‌ها به تبیین شعائر اسلامی، خدمت به مکتب اهل بیت علیهم السلام، تالیف آثار ارزشمند فکری و اعتقادی و تربیت طلاب و دانشجویان علوم دینی اهتمام داشتند و در مسئولیت‌های گوناگون از جمله نخستین استاندار چهارمحال وبختیاری و نمایندگی ولی‌فقیه و امامت جمعه گلپایگان خدمات شایانی به نظام اسلامی عرضه کردند.

رییس‌مجلس تصریح کرد: درگذشت این عالم جلیل‌القدر را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز، حوزه‌های علمیه، دوستداران و ارادتمندان و به ویژه بیت مکرّم و بستگان وی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای وی علوّ درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله بطحائی پس از ۲ روز بستری شدن در بیمارستان شهید بهشتی قم،  سحرگاه امروز درگذشت.

تا روز یکشنبه ۱۳ هزار و ۹۳۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و ۷۲۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۵۹۰ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjxoeo.uqemxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما