چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 86946
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم،مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور

قم نيوز : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:بیانیه قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه ایثار‌ها و مجاهدت‌های مردم، مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور منتشر شده است.
قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم،مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور
قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از مردم،مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور
به گزارش قم نیوز متن بیانیه قدردانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از همه ایثار‌ها و مجاهدت‌های مردم، مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور که با امضای آیت الله محمد یزدی رئیس این نهاد حوزوی منتشر شده به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ

شیوع ویروس واگیردار کرونا در کشور و ابتلای شماری از هم‌وطنان به این ویروس جدید و جان‌باختن تعدادی از اقشار مختلف مردم عزیز موجب حزن و اندوه شده است. در این میان، ایثار و همدلی مؤمنان و همراهی با مجاهدت‌های شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و کارکنان در مراکز درمانی صحنه‌هایی زیبا و پرافتخار در کشور رقم زده است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن قدردانی از همه ایثار‌ها و مجاهدت‌های مردم و مسئولان و کادر بهداشت و سلامت کشور نکاتی را یادآور می‌شود:

۱- در این موقعیت حساس و خطیر، لازم است به پیروی از رهبری معظم انقلاب دام ظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، همه با دقت و تعهد کافی به توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه مسئولان کشور عمل کنیم که از جمله توصیه‌های مهم رعایت بهداشت فردی، ماندن در منزل، و اجتناب از سفر است.

۲- لازم است مسئولان محترم اجرایی مانع تخلف مفسدان اقتصادی و محتکران شوند و مسئولان محترم قضایی متخلفان را بدون اغماض تحت پیگرد قانونی قرار دهند تا تأمین امکانات پیشگیری و درمان برای مردم به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار با مشکل مواجه نشود.

۳- نیرو‌های دفاعی کشور، با تمام توان به کمک مردم و دولت بشتابند و با ثبت و تحلیل تجربیات مبارزه با این آسیب ویروسی ظرفیت ایمن‌سازی کشور را در مواجهه با بحران‌های مشابه به سطح مطلوب افزایش دهند.

۴- جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صمیمانه شاکر و قدردان طلاب عزیزی است که با سازماندهی در گروه‌های جهاد سلامت و حضور شبانه‌روزی خود عاشقانه و شجاعانه به میدان مبارزه و کمک به نظام سلامت شتافتند، جان خود و خانواده‌هایشان را در معرض خطر جدی قرار داده‌اند و الگویی شایسته در انجام این حسنه پدید آوردند.

خاضعانه از خداوند متعال توفیق و سعادت همه مجاهدان سلامت و خادمان خستگی ناپذیر حوزه درمان را خواستاریم و از حضرتش عافیت و سلامتی کامل همه بیماران را مسئلت داریم.

پروردگارا، درگذشتگان را مشمول رحمت و مغفرت بی‌کران خود گردان و به بازماندگان صبر و اجر عطا فرما و هرچه سریع‌تر این بلای عمومی را از امت اسلامی رفع‌کن.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcceoq4.2bqe08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما