پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 86969
منبع : خبرگزاری فارس

برنامه «غربت بهار» از رادیو معارف پخش می‌شود

قم نيوز : مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «غربت بهار» به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) خبر داد.
برنامه «غربت بهار» از رادیو معارف پخش می‌شود
برنامه «غربت بهار» از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی با اشاره به ویژه برنامه‌های شهادت امام موسی کاظم(ع) رادیو معارف اظهار کرد: برنامه غریبانه به این مناسبت تولید شده که 29 اسفند از ساعت 19:40 تا 20:50 از این رسانه پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه تقویت فضای ­معنوی جامعه در حوزه امام‌شناسی را پیگیری می‌کند و به آشنا کردن جامعه با سیره این امام بزرگوار می‌پردازد.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه با توجه به واقع شدن شهادت پیشوای هفتم در ایام پایانی سال استغفار و طلب خیر در این برنامه در دستور کار است، گفت: حدیثی از این امام بزرگوار مبنی بر طلب توفیق افزایش کار نیک و آمرزش و توبه از بدی‌ها در این برنامه از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی روحی یزدی به عنوان کارشناس برنامه مطرح و بررسی می‌شود.

وی از پخش برنامه غربت بهار به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) از رادیو معارف خبر داد و افزود: این برنامه اول فروردین ماه از ساعت 9:30 تا 11 از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی با بیان اینکه محورهای این برنامه بر اساس توصیه‌های این امام بزرگوار به هشام طراحی شده است، گفت: مهرورزی به دیگران، پاکی دل، خوش خلقی و مهربانی با خانواده و زیر دستان از محورهای این برنامه است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdchwwn6.23n--dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما