شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 87262
منبع : خبرگزاری فارس

74 درصد جمعیت استان قم غربالگری شده‌اند

قم نيوز : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 74 درصد از جمعیت استان و 67 درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند.
74 درصد جمعیت استان قم غربالگری شده‌اند
74 درصد جمعیت استان قم غربالگری شده‌اند
به گزارش قم نیوز سیامک محبی اظهار کرد: تا به این لحظه ۴۸۵ هزار و ۱۸۸ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۸ هزار و ۸۹۳ نفر نیازمند پیگیری و ۱۱ هزار ۷۶۳ نفر نیز نیاز به پیگیری فوری داشتند که در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت با آنها تماس گرفته و پیگیری های لازم انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد:  تا بدین لحظه 88 درصد از پیگیری های فوری موردنیاز که توسط سامانه خودارزیابی گزارش شده، توسط مراقبین سلامت انجام شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۹۹۰ هزار و ۶۶۲ نفر  از ساکنین شهر قم نیز به صورت فعال توسط مراقبین سلامت غربالگری و در سامانه سیب ثبت شده اند. به عبارت دیگر  می‌توان گفت 74  درصد از جمعیت استان و  67 درصد از خانوارها تا این لحظه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته اند.

محبی یادآور شد: از همشهریان می خواهیم که در این سامانه ثبت نام کرده و در راستای مبارزه با این ویروس کمک تیم های بهداشتی باشند.

 انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdceww8v.jh8fpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما