سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب : 87398
منبع : خبرگزاری فارس

از نذر انگشتر تا هزینه مراسم ختم برای کمک به بیماران کرونایی

قم نيوز : قائم مقام قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت گفت: در بحث فداکاری و از خودگذشتگی مردمی فردی انگشتر خود را برای سلامتی بیماران کرونایی نذر کرده بود و خانواده محترمی مخارج مراسم ختم یکی از اقوام خود را برای سلامتی مردم اهدا کردند.
از نذر انگشتر تا هزینه مراسم ختم برای کمک به بیماران کرونایی
از نذر انگشتر تا هزینه مراسم ختم برای کمک به بیماران کرونایی
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمدباقر ولدان امروز با بیان اینکه قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت به عنوان یک مرکز مردم نهاد فعالیت می کند، اظهار کرد: این قرارگاه در بحران اخیر از سوی گروه‌های جهادی مردمی ایجاد شد.

وی با بیان اینکه گروه‌های زیادی در بحث معیشت دچار آسیب شدند، گفت: کارگران روزمزد و مغازه دارانی که کسب و کارشان تعطیل شد و خدمه و پرسنلی که به خاطر شرایط کرونایی زندگیشان دچار آسیب شد که تا کنون نزدیک به 45 هزار بسته ارزاق بین این افراد توزیع شده است.

قائم مقام قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت خاطرنشان کرد: در بحث خط تولید ماسک، مواد ضدعفونی و دستکش اقداماتی انجام شده و 5 هزار بسته مواد ضدعفونی تولید و به قرارگاه تحویل شد.

وی با اشاره به جلوه‌هایی از فداکاری و از خودگذشتگی در بحث خیرات و نذورات مردمی گفت: فردی انگشتر خود را برای سلامتی بیماران کرونایی نذر کرده بود و خانواده محترمی مخارج مراسم ختم نزدیک خود را برای سلامتی مردم نذر کرد.

حجت‌الاسلام ولدان خاطرنشان کرد: مردم فهیم، هوشیار و همیشه در صحنه در این دوران نیز با درایت و هوشمندانه نسبت به کنترل، کاهش و شکست کرونا در حال اقدام هستند.

وی با بیان اینکه ارائه و توزیع بسته آموزشی به عنوان یکی از راه‌های آگاهی بخشی در سطح جامعه در دستور کار است، گفت: مهارت‌های لازم در سبک زندگی امروزی مانند مرحله خرید، خروج از منزل و شرایط خاص دیگر، آموزش خانه به خانه در بحث بستری‌ها و خانواده متوفیان صورت می‌گیرد.

قائم مقام قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت عنوان کرد: مشاوره‌هایی نسبت به ارتقای روحی و روانی و رفع شبهات فکری صورت می‌گیرد و ارائه بسته‌های نشاط و سرگرمی و مسابقاتی که افراد بتوانند اوقات خود را بگذارند در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی به فرصت تبدیل شد تا غذای فکر و روح مردم را بهتر و سریع‌تر انتقال دهیم که کارگروه سلامت معنوی قرارگاه در این حوزه فعال بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevx8v.jh8foi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما