سه شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : 87401
منبع : خبرگزاری فارس

ستاره‌های شیمیدر قم در جمع بهترین‌های بسکتبال آسیا

قم نيوز : ستاره‌های ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم از سوی کنفدراسیون بسکتبال قاره کهن در جمع بهترین بازیکنان پنجره نخست پیکارهای 2021 کاپ آسیا قرار گرفتند.
ستاره‌های شیمیدر قم در جمع بهترین‌های بسکتبال آسیا
ستاره‌های شیمیدر قم در جمع بهترین‌های بسکتبال آسیا
به گزارش قم نیوز صفحه رسمی کنفدراسیون بسکتبال آسیا اسامی بهترین بازیکن مرحله نخست پیکارهای بسکتبال کاپ آسیا را در حالی منتشر کرد که نام پنج تن از بسکتبالیست‌های ملی‌پوش ایرانی نیز در بین آنها به چشم می‌خورد، آسمان‌خراش‌هایی که دو نفر آنها بازیکن شیمیدر قم هستند.

از بین پنج بازیکن ایرانی حاضر در جمع بهترین بازیکنان آسیا، دو بازیکن به نام‌های محمد جمشیدی و مایکل رستم‌پور عضو تیم بسکتبال شیمیدر قم هستند، بازیکنان ملی‌پوشی که از مهره‌های کلیدی و فوق‌العاده موثر نماینده قم در فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال ایران به شمار می‌روند.

نکته جالب توجه این است که درخشش محمد جمشیدی و مایکل رستم‌پور در مسابقات رسمی سال 2019 از جام جهانی بسکتبال و انتخابی بازی‌های المپیک توکیو در کشور چین آغاز شد، رقابت‌هایی که در آن تیم ملی بزرگسالان ایران درخشش ویژه‌ای داشت و در نهایت با کسب سهمیه المپیک به کار خود پایان داد.

جشمیدی و رستم‌پور با درخشش خود در ترکیب تیم ملی کشورمان از ارکان مهم نتایج موفق و صعود تیم ملی ایران به بازی‌های المپیک 2021 توکیو بودند، نفراتی که در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال نیز به واسطه نبوغ، تکنیک بالا و خلاقیت‌های فردی خود نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت‌های شیمیدر ایفا کردند.

محمد جمشیدی با پیراهن شماره 13 و مایکل رستم‌پور با پیراهن شماره 20 تیم بسکتبال شیمیدر در لیگ برتر به میدان می‌روند، لیگی که نماینده قم با درخشش این دو بازیکن و مهره‌های موثر دیگری همچون مهدی کامرانی، آرن داوودی، مسعود سلیمانی و برادران درغوکاسیان رتبه سوم مرحله مقدماتی آن را کسب کرد.

شیمیدر در مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایران از 24 مسابقه 42 امتیاز گرفت و بعد از تیم‌های شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم سوم به مرحله پلی‌آف بازی‌های رسید، مرحله‌ای که در آن باید با تیم رده ششم جدول یعنی آویژه صنعت پارسا مشهد برای رفتن به نیمه نهایی به شکل 3 از 5 رقابت کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvxeo.uqeayzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما