سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 87629
منبع : خبرگزاری فارس

ابراز نگرانی از آینده زیست محیط شهر قم

قم نيوز : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: فشردگی فعالیت‌های تولیدی در پیرامون قم برای آینده این شهر به لحاظ محیط زیستی نگران کننده است.
ابراز نگرانی از آینده زیست محیط شهر قم
ابراز نگرانی از آینده زیست محیط شهر قم
به گزارش قم نیوز سید رضا موسوی ظهر امروز در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی قم اظهار کرد: فشردگی فعالیت‌های تولیدی در پیرامون قم برای آینده این شهر به لحاظ محیط زیستی نگران کننده است، محیط زیست براساس ضوابط با این فعالیت‌های تولیدی موافقت یا مخالفت می‌کند.

وی ادامه داد: زمانی که با تغییر کاربری یک زمین خارج از یک شهرک صنعتی برای یک کار تولیدی موافقت می‌شود، این اقدام موجب خواهد شد که واحدهای تولیدی دیگر نیز در کنار آن نقطه استقرار پیدا کنند، پیشنهاد اداره حفاظت محیط زیست استان، استقرار فعالیت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم افزود: پیشنهاد می‌دهم که در خصوص ارائه مجوز به واحدهای تولیدی در صورتی که شرکت شهرک‌های صنعتی توان ارائه زمین را به این واحدها داشته باشد، دیگر با درخواست استقرار واحدهای تولیدی در بیرون از این شهرک‌ها موافقت نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای جلوگیری از پراکندگی واحدهای تولیدی در استان با توجه به وجود زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان، واحدهای تولیدی در این شهرک‌ها مستقر شوند و شاهد تجمیع واحدهای تولیدی در کنار یکدیگر باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb90bw.rhbz5piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما