پنجشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب : 87681
منبع : خبرگزاری فارس

ادارات و کارخانجات موظف به اجرای فاصله گذاری هوشمند هستند

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه در ادارات هم باید فاصله گذاری هوشمند رعایت شود گفت: کارخانجات و کارگاه های تولیدی نیز باید به اجرای این طرح دقت داشته باشند.
ادارات و کارخانجات موظف به اجرای فاصله گذاری هوشمند هستند
ادارات و کارخانجات موظف به اجرای فاصله گذاری هوشمند هستند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امشب در حاشیه جلسه مدیریت بحران استان در گفت وگو با خبرنگاران، با تقدیر از مردم به دلیل همکاری و همراهی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: مردم اگر رعایت کنند از آنجائیکه مهم ترین رکن فاصله گذاری اجتماعی هستند می توانیم سریع تر این مشکل کرونا را پشت سر بگذاریم.

وی با تاکید بر همکاری اصناف در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تصریح کرد: صنوفی که در سامانه ثبت نام نکرده و گواهی بهداشت را دریافت نکردند باید سریع تر در سامانه ثبت نام کرده و نهادهای مرتبط پیگیر این مساله هستند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه صنوف پرخطر نیز که شامل 11 صنف هستند پیگیر هستیم که ستاد ملی به صورت تدریجی گشایش انجام دهد گفت: این گشایش مشروط خواهد بود و رعایت پروتکل های بهداشتی باید در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه در ادارات هم باید فاصله گذاری هوشمند رعایت شود افزود: کارخانجات و کارگاه های تولیدی نیز باید به اجرای این طرح دقت داشته باشند.

سرمست با اشاره به آخرین وضعیت اماکن زیارتی و مقدس شهر گفت: از ستاد ملی پیگیری می کنیم تا برای اماکن زیارتی و مقدس هم در آستانه ماه مبارک رمضان دستورالعمل هایی تهیه شده و در آنها مشکلی برای مردم به وجود نیاید؛ البته تا پایان فروردین ماه محدودیت اجتماعات ادامه دارد و برنامه های آینده به اطلاع مردم می رسد.

وی با اشاره به بارندگی اخیر در قم و وقوع سیلاب در شهر گفت: در خصوص سیلاب اخیر با حضور و آمادگی دستگاه های خدمات رسان و امدادرسان در جاده اراک هیچگونه تلفات مالی و جانی نداشتیم اما نیاز است که پیش بینی ها بیشتر بوده وزیرساخت های لازم برای پیشگیری چنین بحران هایی تمهید شود.

سرمست خاطرنشان کرد: دستگاه های متولی موظف شدند تا تدابیر و برنامه های خود را پیش بینی کرده و به ستاد گزارش دهند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjvmeo.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما