دوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 87781
منبع : خبرگزاری مهر
در ماه مبارک رمضان؛

طرح «طه» برای تبلیغ معارف دین در فضای مجازی اجرا می‌شود

قم نيوز : مدیر خانواده عقیق گفت: از طریق طرح تبلیغی طه خدمات هنری و رسانه‌ای ارائه می شود تا بتوانند از طریق فضای مجازی به تبلیغ معارف دین بپردازند.
طرح «طه» برای تبلیغ معارف دین در فضای مجازی اجرا می‌شود
طرح «طه» برای تبلیغ معارف دین در فضای مجازی اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز مهدی شریفی گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا تبلیغ سنتی و چهره به چهره در ماه مبارک رمضان انجام نمی‌شود یا اگر انجام شود به شکلی کاملاً محدود است، بنابراین خانواده عقیق در قالب طرح تبلیغی طه به ۱۱۴ نفر از مبلغان، قرآنیان و فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی خدمات هنری و رسانه‌ای ارائه می‌دهد تا بتوانند معارف دین را از طریق فضای مجازی تبلیغ کنند.

وی بیان کرد: این خدمات به صورت کاملاً داوطلبانه و رایگان بوده و شامل مواردی همچون آموزش، مشاوره، تأمین محتوا، کمک به فرآوری و تولید محصول مناسب فضای مجازی، امکانات و تجهیزات (استودیو، دوربین، باکس تدوین و…) و غیره است.

مدیر خانواده عقیق با اشاره به تولیدات هنری و رسانه‌ای خانواده عقیق در سالیان گذشته، افزود: بیش از هزار و ۱۱۴ محصول فرهنگی قرآنی مناسب انتشار در فضای مجازی در طول سال‌های گذشته در این مرکز در قالب‌ها و موضوعات متنوع تولید شده است که بخشی از آن‌ها را در اختیار مبلغان، قرآنیان و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی قرار می‌دهیم تا مشکل کمبود محتوا در ماه رمضان امسال نداشته باشند.

وی بیان کرد: مجموعه‌ای از کارشناسان محتوایی و هنری جدولی بر مبنای روزهای ماه رمضان آماده کردند و این محتوا را در سایتی بارگذاری کرده تا در اختیار همه علاقه‌مندان قرار بگیرد.

شریفی گفت: ۴۰ پیشنهاد به مبلغان و فعالان فرهنگی آماده شده و در قالب بسته روشنا در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdca60na.49n0a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما