قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از اهدای پلاسمای خون ۱۰۰ بیمار بهبودیافته از  کرونا در قم خبر داد و گفت: تزریق  پلاسمای افراد بهبودیافته از کوئید ۱۹ یکی از کارهای بسیار مهمی بوده که در دانشگاه علوم پزشکی قم در حال انجام است.
تعداد بیماران بدحال و بستری کرونایی در قم سیر نزولی دارد/ اهدای پلاسمای خون ۱۰۰ بیمار بهبودیافته از کرونا
تعداد بیماران بدحال و بستری کرونایی در قم سیر نزولی دارد/ اهدای پلاسمای خون ۱۰۰ بیمار بهبودیافته از کرونا
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در جلسه ستاد بحران استان در سالن جلسات کرامت استانداری، با تأکید بر جدی گرفتن قرنطینه خانگی و رعایت فاصله اجتماعی از سوی مردم اظهار داشت: این ذهنیت که بیماری کرونا تمام‌شده را باید از مردم دور کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها‌ به عهده دولت و اجرای این سیاست‌ها با مردم است، ابراز کرد: زمانی موفق هستیم که جلب اعتماد مردم را داشته باشیم و در صورت جلب اعتماد از سوی آنان می‌توان امیدوار بود که مردم به سیاست‌های وزارت بهداشت و دولت عمل کنند.

وی با بیان اینکه تمام داروهای جدید و پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت تأیید کرده را در قم انجام می‌دهیم، افزود: اطلاع‌رسانی و ارتباط درست می‌تواند کمک به اقناع و اعتمادسازی مردم کند.

قدیر از اهدای پلاسمای خون 100 بیمار بهبودیافته از  کرونا در قم خبر داد و خاطرنشان کرد: تزریق  پلاسمای افراد بهبودیافته از کویید 19 یکی از کارهای بسیار مهمی بوده که در دانشگاه علوم پزشکی قم در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از نزولی شدن سیر تعداد بیماران بستری و بدحال خبر داد و گفت: دو بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) و امام رضا(ع) کاملاً آزاد شدند و بخش‌هایی از بیمارستان شهید بهشتی به بیماران غیرکرونایی اختصاص یافت و تنها دو بیمارستان کامکار و فرقانی را به بیماران کرونایی اختصاص داده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فاصله‌گذاری هوشمند تمام بازرسی‌ها انجام‌شده و در حال ورود به فاز دوم اجرای این طرح هستیم، همچنین چنددرصدی در جامعه هستند که پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته و رعایت نمی‌کنند اما خوشبختانه اکثر صنوف و همشهریان پروتکل‌ها را به‌خوبی رعایت می‌کنند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgx797.ak9ux4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما