سه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 87836
منبع : خبرگزاری فارس

فرماندار قم: برچیده شدن امضاهای طلایی با الکترونیکی کردن خدمات اداری

قم نيوز : فرماندار قم گفت: برچیده شدن امضاهای طلایی، رشوه و فساد در سیستم اداری با الکترونیکی کردن خدمات قابل تحقق است.
برچیده شدن امضاهای طلایی با الکترونیکی کردن خدمات اداری
برچیده شدن امضاهای طلایی با الکترونیکی کردن خدمات اداری
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری ظهر امروز در جلسه راهبری و توسعه مدیریت استان قم در سالن کرامت استانداری با اشاره به وضعیت ارائه خدمات الکترونیکی در بخش‌های قم اظهار کرد: تنها بخشداری کهک در بین پنج بخشداری تابعه قم دست به الکترونیکی کردن چهار فرآیند اداری و ارائه خدمات زده است، باید نقاط ضعف و قوت در این زمینه مورد شناسایی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: اداره ارشاد و دستگاه‌های فرهنگی در استان قم باید به صورت جدی پیگیر بحث الکترونیکی کردن برخی از فعالیت‌های خود باشند، همچنین باید ارزیابی در خصوص تمام خدمات الکترونیکی ارائه شده از سوی دستگاه‌های استان صورت بگیرد تا شاهد رفع شدن مشکلات در این خصوص باشیم.

فرماندار قم افزود: برچیده شدن امضاهای طلایی، رشوه و فساد در سیستم اداری با الکترونیکی کردن خدمات قابل تحقق است، باید همه فرآیندهای اداری الکترونیکی شوند.

حیدری با اشاره به طرح استقرار میز خدمت در ادارات استان قم اظهار کرد: قرار بود که در راستای این طرح میزی برای تسهیل الکترونیکی کردن فرآیندها در ورودی ادارات مستقر شود که این طرح به صورت ناقص در ادارات استان اجرا و به ایجاد یک میز فیزیکی خلاصه شد.

وی ادامه داد: روند ارائه خدمات الکترونیکی در استان قم در مقطعی جدی و در مقطعی به فراموشی سپرده شد، این روند در استان فراز و نشیب‌هایی داشت، استفاده حداکثری از زیرساخت‌های الکترونیکی به خوبی مورد توجه قرار نگرفت، در حالی که بخش زیادی از زندگی ما را فضای مجازی احاطه کرده است.

فرماندار قم خاطرنشان کرد: بهره برداری مناسب از بستر پدید آمده برای ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی به صورت الکترونیکی صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb0wbw.rhbzfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما