پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : 87889
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم؛

وضعیت مطلوب زیر ساخت‌های بهداشتی در قم

قم نيوز : سرمست در بازدید از کارخانه‌های تولید ملزومات لباس بیمارستانی و ماسک، زیر ساخت‌های بهداشتی قم را مطلوب ارزیابی کرد.
وضعیت مطلوب زیر ساخت‌های بهداشتی در قم
وضعیت مطلوب زیر ساخت‌های بهداشتی در قم
به گزارش قم نیوز سرمست استاندار قم گفت: با توجه به گذشت بیش از دو ماه از شیوع کرونا در استان قم وضعیت زیرساخت‌های بیمارستانی و بهداشتی استان با همکاری خیرین، تولیدکنندگان و جذب اعتبارات صدمیلیاردی در حد مطلوبی است.

استاندار قم تامین اقلام بهداشتی از جمله مواد ضدعفونی، لباس بیمارستانی و دستکش در سطح استان را در شرایط خوبی دانست و عنوان کرد: در حال حاضر کمبود‌هایی در تولید ماسک داریم که در روز‌های آینده با افزایش خط تولید کارگاه‌های تولیدی ماسک برطرف خواهد شد.

 سرمست افزود: بررسی مشکلات تولید کنندگان در تامین مواد اولیه و بازار فروش از اهداف بازدید امروز بود که در تلاشیم با رفع موانع و افزایش تولید نیازمندی‌های استان در اقلام بیمارستانی و ماسک برطرف شود.

در این بازدید رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم عنوان کرد: ده درصد از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان در عرصه تولید محصولات بهداشتی آرایشی و سلامت و تجهیزات پزشکی در حال فعالیت هستند و از اول اسفند تا کنون تولیدات از لحاظ کمی و کیفی در این کارخانه افزایش داشته است.

بازدید امروز از کارگاه‌های تولید ماسک، کارخانه تولید پارچه لباس بیمارستانی، کارخانه تولید لباس بیمارستانی و ملزومات جراحی اتاق عمل و کارخانه تولید کش برای ماسک و لباس بیمارستانی بود.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjhoeo.uqeaozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما