دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 88029
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم؛

هزار ماسک دپو شده در قم توزیع شد

قم نيوز : سیجانی گفت:تولیدکنندگان در این واحد‌های تولیدی سلامت‌محور، تعهداتی را برای تولید اقلام بهداشتی دادند و ۱۵۰ هزار عدد ماسک دپو در قم وارد مرحله مصرف‌شده است.
هزار ماسک دپو شده در قم توزیع شد
هزار ماسک دپو شده در قم توزیع شد
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با بیان اینکه اصناف تا ۵ اردیبهشت فرصت ثبت‌نام برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سامانه سلامت داشتند که بیش از ۹۳ درصد ثبت‌نام کردندگفت: در حوزه اصناف و صنعت اکثریت اقدام به ثبت‌نام و ارائه تعهد کرده‌اند، مگر اینکه واحد و صنفی قصد فعالیت در این ایام با توجه به شیوع کرونا نداشته باشد.

سیجانی تصریح کرد: در هفته‌های گذشته از واحد‌های صنعتی سلامت‌محور، بازدید‌هایی به عمل آمد و این واحد‌ها در حین تولید، پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم اضافه کرد: در جهت نظارت بر حوزه صنعت، ۵۰ تیم در آماده‌باش هستند تا بر تعهد فعالان در شهرک‌های صنعتی و بیرون از شهرک نظارت کنند، همچنین ۸۰ تیم و ۱۰۰ نفر از بسیج اصناف در اختیار معاونت بهداشتی بوده تا بر پروتکل بهداشتی اصناف ثبت‌نام کرده نظارت داشته باشند.

سیجانی یادآورشد: وزارت بهداشت اعلام کرده است از تولیدات استان خریداری شود و مازاد به استان‌های دیگر برود، دراین‌باره با تمهیدات به ترغیب، تشویق و ظرفیت‌سازی پرداختیم تا کیفیت تولیدات و اقلام بهداشتی افزایش یابد و واحد‌ها در سه شیفت به تداوم فعالیت بپردازند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان محصولات سلامت‌محور قم، نگران دپو و فروش تولیداتشان توسط استان هستند، تولیدکنندگان در این واحد‌های تولیدی سلامت‌محور، تعهداتی را برای تولید اقلام بهداشتی دادند و باید امروز تولیدات این واحد‌ها تعیین تکلیف شود، اخیراً نیز در تأمین نیاز استان ۱۵۰ هزار عدد ماسک دپو در قم وارد مرحله مصرف‌شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcgyz97.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما