دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : 88055
منبع : خبرگزاری تسنیم
درخواست معاون استاندار قم از دستگاه‌ها؛

از فرصت کرونا برای افزایش خدمات الکترونیک استفاده شود

قم نيوز : معاون استاندار قم با بیان اینکه ۷۰ درصد دستگاه‌های اجرایی استان کار با دوسوم نیرو در ادارات را صددرصد رعایت کرده‌اند، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید از توان‌بخش خصوصی برای توسعه دولت الکترونیک استفاده کنند.
درخواست معاون استاندار قم از دستگاه‌ها؛ از فرصت کرونا برای افزایش خدمات الکترونیک استفاده شود
درخواست معاون استاندار قم از دستگاه‌ها؛ از فرصت کرونا برای افزایش خدمات الکترونیک استفاده شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا گروسی امروز در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با اشاره به میزان ثبت‌نام کارمندان استان در سامانه سلامت اظهار داشت: طی ابلاغیه‌ای که اواخر سال گذشته انجام شد 6 هزار و 950 کارمند دولت به همراه خانواده‌هایشان در سامانه سلامت ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و هوشمند در سطح ادارات را مورداشاره قرار داد و گفت: اجرای این طرح مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد استانی بوده و انتظار داریم بر اساس حضور دوسوم کارمندان در ادارات مورد تأکید است از سوی کارکنان رعایت شود.

وی با بیان اینکه 70 درصد دستگاه‌های اجرایی استان کار با  دوسوم  نیرو در ادارات را صد در صد رعایت کرده‌اند، ابراز کرد: اولویت این طرح کارکنان خانم که فرزندان خردسال دارند و ایثارگران و کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند بوده که از سوی اکثر دستگاه‌ها به‌صورت کامل رعایت شده است.

گروسی افزود: 20 درصد ادارات،کار با دوسوم نیرو  را 75 درصد و ده درصد از دستگاه‌های  اجرایی نیز این دستورالعمل را 60 درصد اجرایی کرده‌اند.

 معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: دستگاه‌هایی مثل کمیته امداد دستگاه عملیاتی به‌حساب آمده و مسئولان این اداره کل، انتظار داشتند همه کارکنان در ماه مبارک رمضان سرکار باشند البته تأکید ما حضور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.

وی پیرامون توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری ابراز کرد: در این زمینه زیرساخت‌ها فراهم بوده و برخی موارد و تجهیزاتی که باید دستگاه‌هایی که می‌توانند کار الکترونیکی و غیرحضوری بودن مجموعه را داشته باشند را به آن‌ها اعلام کرده‌ایم.

گروسی با تأکید بر انجام نظارت‌های لازم پیرامون غیرحضوری شدن کارها خاطرنشان کرد: فرصتی را به دستگاه‌هایی که می‌توانند کار الکترونیکی و غیرحضوری انجام دهند و باید خودشان را به حداقلی از تجهیزات و امکانات لازم برسانند، داده‌ایم.

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری قم اضافه کرد: به دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم از توان‌بخش خصوصی و همچنین ظرفیت مجموعه اداراتی که متولی بخش الکترونیکی شدن و دولت الکترونیک هستند، استفاده کنند.

وی در پایان اجرای طرح مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در سطح ادارات را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه، در راستای تحقق بخشیدن به  منویات مقام معظم رهبری کارکنان استانداری اهتمام خوبی داشتند که قابل‌تقدیر است، در این راستا به همه دستگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که برای دستگیری و کمک همنوعان همکاری و مساعی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcftxdc.w6dctagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما