چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : 88122
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاد حوزه علمیه قم: ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به آیات الهی است

قم نيوز : استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه اگر انسان با قرآن انس بگیرد دارای برکات زیادی در زندگی می شود گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به آیات الهی است.
استاد حوزه علمیه قم: ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به آیات الهی است
استاد حوزه علمیه قم: ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به آیات الهی است
به گزارش قم نیوز آیت الله علی نظری منفرد در برنامه "تسبیح سحر" که در امام زاده علی بن جعفر(ع) گلزار شهدا برگزار شد با اشاره به آیه ای از سوره نساء اظهار داشت: قرآن کریم کلام خداوند است و پاداش دنیا و آخرت نزد خداوند محفوظ است.

وی افزود: اگر انسان با کلام خداوند که قرآن کریم است مانوس شود در دنیا دستاورد بزرگی خواهد داشت و در آخرت نیز به پاداش عظیمی می رسد و باید در این ماه عظیم نسبت به تلاوت قرآن کریم اهتمام داشته باشیم و ماه رمضان بهترین فرصت برای توجه به آیات الهی است.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: در روایت آمده است هنگامی که قرار بود شهدای جنگ احد را دفن کنند که رسول خدا(ص) سوال کرد کدام یک از این شهدا با قرآن مانوس بوده و آن جنازه را جلوتر قرار داد که این موضوع نشان می دهد که قرآن کریم دارای برکات و جایگاه بسیار عظیمی است.

  نظری منفرد با بیان اینکه اگر انسان با قرآن کریم انس بگیرد گره گشا است و دارای برکات زیادی در زندگی می شود گفت: یکی از بزرگان یک مرتبه آیه الکرسی را خواند که اثر داشت و اگر 5 مرتبه آیه الکرسی خوانده شود خداوند به ملائکه می گوید که خودم آن شخص  را حفظ می کنم.

وی تصریح کرد: قرآن کریم برای انسان دارای آثار بسیار زیادی است و قاری قرآن از نظر اجتماعی دارای عزت است و با دید بسیار بالا به وی نگاه می کنند که این عزت به خاطر قرآن کریم است.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه قرآن کریم در دنیا، قبر و آخرت انسان اثر گذار است خاطرنشان کرد: حافظان قرآن به مرور قرآن را در خود پیاده کردند، باید اهل قرآن باشیم و تلاش کنیم همواره با این کتاب الهی مانوس باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcau6na.49nau15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما