چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 88139
منبع : خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام رفیعی: فضای مجازی سست‌کردن بنیان خانواده را هدف قرار داده است

قم نيوز : عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: امروز فضای مجازی و سایت‌های مبتذل به دنبال گسترش روابط نامشروع و حرام، ممانعت از ازدواج، سست‌کردن بنیان خانواده، قماربازی و شرب خمر و غیره هستند.
حجت‌الاسلام رفیعی: فضای مجازی سست‌کردن بنیان خانواده را هدف قرار داده است
حجت‌الاسلام رفیعی: فضای مجازی سست‌کردن بنیان خانواده را هدف قرار داده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در برنامه تفسیر سوره انبیاء که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز فضای مجازی و سایت‌های مبتذل به‌دنبال گسترش روابط نامشروع و حرام، ممانعت از ازدواج، سست‌کردن بنیان خانواده، قماربازی و شرب خمر و‌غیره هستند.

وی با بیان با تهاجم فرهنگی، جوانان مبارز تربیت نخواهند شد، افزود: خطر تهاجم فرهنگی از تهاجم نظامی بیشتر است، قلبی که دچار میل جنسی حرام شود از حکمت خالی می‌شود، میل جنسی حرام سبب فساد عقل می‌شود.

عضو هیئت‌علمی جامعه‌المصطفی با بیان اینکه اگر جامعه‌ای دچار بی‌حیایی شود دین از بین می‌رود، بیان کرد: جامعه در صورت مواجه‌شدن با دو امر از بین می‌رود که نخست ضایع‌کردن نماز یعنی بی‌توجهی و سبک شمردن نماز و تبعیت از شهوات است.

استاد حوزه و دانشگاه امامت و نبوت را دو امر جداگانه از یکدیگر دانست و گفت: خداوند حضرت ابراهیم (ع)، اسحاق (ع) و یعقوب (ع) را برای انجام نبوت، رسالت و امامت انتخاب کرد.

رفیعی با بیان اینکه انبیا و اهل‌بیت (ع) محور و مرکز نماز و کار خیر هستند، عنوان کرد: امام باطل شامل فرعون و نمرود مردم را به خود اما امام حق مردم را به‌سوی خداوند دعوت می‌کند.

وی ادامه داد: بررسی فضای جامعه امروز یادآور فضای جامعه زمان حضرت لوط است زیرا فضای مجازی، سایت‌های مبتذل، ماهواره و غیره اقدام به اعمالی می‌کنند که قوم لوط انجام می‌دادند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با بیان اینکه قوم فاسد لوط در سقوط اخلاقی شدید و شهوانی غوطه‌ور بودند، خاطرنشان کرد: این قوم به‌هیچ‌وجه در برخورد با پاکان منطق صحیح و درستی نداشتند و بعد از اقدامات فاسد و توبه‌نکردن‌شان با عذاب الهی مواجه و به واسطه باران سنگ از بین رفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3zav.t1avp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما