دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : 88270
منبع : خبرگزاری تسنیم

برنامه زنده قرائت قرآن کریم در بوستان‌های قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم از اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این برنامه تحت عنوان " قرار بندگی" با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.
برنامه زنده قرائت قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
برنامه زنده قرائت قرآن کریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بوستان‌های قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان‌ها و پارک‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور اظهار داشت: این طرح در استان قم نیز تا قبل از ماه مبارک رمضان اجرایی شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم با بیان برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: جشنواره قرار بندگی با موضوعات مختلف و متنوعی همچون قصه‌گویی، مونش گرافی، لطیفه‌گویی، اذان‌گویی و ... ازجمله برنامه‌های مهم سازمان در این ماه مبارک بودند که در سطح شهر حال اجرا است.

وی از اجرای برنامه قرائت زنده قرآن کریم در پارک‌ها و بوستان‌های برگزیده سطح شهر خبر داد و گفت: با توجه به کم شدن محدودیت‌های اجتماعی در بوستان‌ها و هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان، برنامه قرائت زنده قران کریم تحت عنوان " قرار بندگی" که در ادامه برنامه‌های جشنواره قرار بندگی است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح بوستان‌ها در حال انجام است.

مقیمی با بیان اینکه اجرای این برنامه با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و بسیج  انجام می‌شود، ابراز کرد: سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری بدون شکل‌گیری اجتماع فشرده در سطح بوستان‌ها اقدام به قرائت قرآن به صورت زنده در بوستان‌ها کرده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای چنین برنامه‌هایی بتوانیم فضای مفیدی را در بوستان‌ها با همکاری سازمان پارک‌ها و گروه‌های مردمی برای همشهریان عزیز فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: افرادی که در فضای سبز بوستان‌ها به‌صورت کاملاً پراکنده حاضر می‌شوند، می‌توانند با این نوای ملکوتی هم‌نوا شده و از این فضا استفاده کنند.

مقیمی در پایان ابراز کرد: امیدواریم با همکاری گروه‌های مردمی و شهروندان عزیز در راستای روحیه بخشی به یکدیگر عمل کرده و هر چه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdce7w8v.jh8vfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما