سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : 88326
منبع : خبرگزاری مهر

دمای هوای قم چهار درجه کاهش می‌یابد/ بارش باران طی چهارشنبه

قم نيوز : کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای قم در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.
دمای هوای قم چهار درجه کاهش می‌یابد/ بارش باران طی چهارشنبه
دمای هوای قم چهار درجه کاهش می‌یابد/ بارش باران طی چهارشنبه
به گزارش قم نیوز مرتضی صبوری با بیان اینکه آسمان قم طی امروز قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد و در اواخر وقت همراه با رگبار باران است، گفت: سرعت وزش باد امروز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۳ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۳۳ درجه است.

وی گفت: هوای استان قم در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم ادامه داد: سرعت وزش باد در چهارشنبه بین ۵۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۵ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۹ درجه پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: آسمان استان قم طی پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتاً شدید است و در روز جمعه نیز صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود.

صبوری اضافه کرد: سرعت وزش باد زی روز پنجشنبه در قم ۴۰ تا ۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا ۱۳ درجه و حداکثر دمای هوا ۲۹ درجه و سرعت وزش باد در روز جمعه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا ۱۱ درجه و حداکثر دما ۳۱ درجه خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg3w97.ak97x4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما