چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 88357
منبع : خبرگزاری تسنیم

استاندار قم: استان قم در ‌کنترل ‌کرونا به ‌موفقیت نسبی رسید

قم نيوز : استاندار قم با اشاره به اینکه استان قم در شاخص امنیت فیزیکی و روانی وضعیت خوبی نسبت به سایر استان‌ها دارد، گفت: امروز خوشبختانه در مدیریت و کنترل این بیماری در کشور و استان به یک موفقیت نسبی رسیده‌ایم.
استان قم در ‌کنترل ‌کرونا به ‌موفقیت نسبی رسید / اجرای شایسته طرح فاصله‌گذاری ‌
استان قم در ‌کنترل ‌کرونا به ‌موفقیت نسبی رسید / اجرای شایسته طرح فاصله‌گذاری ‌
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست  امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان  که با حضور فرمانده ناجای کشور انجام شد، با بیان ویژگی‌های منحصربه‌فرد استان قم اظهار داشت: وجود آستان مقدس حرم حضرت معصومه (س)، حضور مراجع عظام تقلید، مرکزیت جهان تشیع و قرار گرفتن در محور مواصلاتی 17 استان کشور ازجمله ویژگی‌های خاص این استان هستند.

استاندار قم لازمه خدمت به مردم و پیشرفت کشور را همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادی مسئول عنوان کرد و گفت: در استان قم شاهد سطح بالایی از این همدلی و همگرایی در مناسبت‌های مختلف هستیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و نقش تأثیرگذار آن در مقابله با بیماری کرونا ابراز کرد: اجرای شایسته طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تأمین امنیت و سلامت مردم ازجمله کارهایی مهمی بوده که علاوه بر وظایف ذاتی‌اش طی چند ماه اخیر انجام داده است.

سرمست، استان قم به‌عنوان نخستین استان درگیر با بحران کرونا در کشور را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: استان تمامی توان خود را برای مقابله به این بیماری به کار گرفت و در مراحل مختلف به مدیریت آن پرداخت.

استاندار قم با اشاره به اینکه استان در شاخص امنیت فیزیکی و روانی وضعیت خوبی نسبت به سایر استان‌ها دارد، تأکید کرد: امروز خوشبختانه در مدیریت و کنترل این بیماری در کشور و استان قم به یک موفقیت نسبی رسیده‌ایم.

سرمستتقویت احساس امنیت در سطح استان را به‌عنوان یک اولویت برشمرد و گفت: در این راستا ارائه‌ی آموزش‌های حرفه‌ای برای مقابله با جرائم سایبری و سازمان‌یافته جهت پیشگیری از وقوع جرائم ضروری است.

وی در ادامه ساماندهی اتباع خارجی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اتباع حضور گسترده‌ای در استان قم دارند که لازم است متولیان امر اقدام به سازمان‌دهی آن‌ها کنند.

استاندار قم با تأکید بر اینکه در استان باید احساس امنیت بیش از سایر استان‌های کشور باشد، خاطرنشان کرد: پیشگیری از سرقت و نیز ساماندهی معتادین متجاهر نیز از اولویت‌های استان است.

سرمست در پایان با تأکید بر لزوم توجه به موضوع ارتقای رده انتظامی استان قم ادامه داد: پلیس باید در شهر کریمه اهل‌بیت(س) منشأ احساس آرامش برای شهروندان و تأمین فضای اعتدال  باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdca0ena.49nam15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما